Skrevet 20. november 2010 14 år Først bilder fra en tur med turister til Spania. Tidlig flight fra Gardermoen. Så dagens MP-flighter. Først fra Værnes til Gardermoen. Møtte på et søsterfly på Værnes som skulle samme vei. Så et par cockpit-bilder fra neste etappe, Gardermoen-Arlanda
Skrevet 20. november 2010 14 år Knall bilder Jan Arild. Gir meg bare mer og mer lyst til å anskaffe meg Qualitywings sin 757 jeg og
Skrevet 20. november 2010 14 år Forfatter Som Paul-André sier, Dette er Qualitywings 757. http://www.qwsim.com Takk for innspill og flotte kommentarer så langt
Skrevet 21. november 2010 14 år Premium Medlem Fine bilder og trivelige turer enda en kveld . Gir meg bare mer og mer lyst til å anskaffe meg Qualitywings sin 757 Må nok ha denne Paul-Andrè, for nå har søndagsturene flyttet seg til hver kveld hele uka, og da går det i formasjonsflyvning med big irons :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.