Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å dra meg i barten! Dette her var rett og slett nydeleg lyd. Er få motorar som gir meg same frysningane som J79 motoren. Men er nok eit par radialmotorar som er i same konvoi som den. :)

Takk for at du synte oss denne filmen Einar! :)

Skrevet

Et herlig gjenhør av selveste gromlyden i Bodø på 70 tallet...

Tjenestegjorde på flystasjonen under førstegangstjenesten.

Vi var kanskje ikke fullt så begeistra når de tok av på avskjæringsoppdrag natterstid...føltes som jeg lå en halvmeter over køya noen ganger...

Skrevet

Blir spennende å se hvordan arbeidet går videre. Har vært ganske stille inne på forumet og ellers på siden etter Bodø airshow i 08. Vet ikke om det er byråkratiet rundt registrering av maskinen det står på, men gjett om jeg skal være i Bodø ved første takeoff :D

Ps. De tre starfighterne som flyr i USA er alle eks-norske starfightere! Så sannsynligheten for å se '637' i lufta er nok teknisk sett ganske stor :)

Sier bare: Stå på videre! Støtter prosjektet fullt ut :) (Samt alle andre foreninger som tar vare på avdankete skjønnheter! :) )

Lars-Petter

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...