Marius Kaniewski Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg og noen kamerater har startet eget produksjonselskap med trykk på skikjøring. Oppdateres ukentlig! Have a look : http://www.facebook.com/pages/White-Forest-Productions/124306380960642 Siter
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Har på Voss ventar me på at skisensongen skal starta. Dei opnar i Myrkdalen i morgon, men alle vossingar veit jo at det er Bavallen som er staden! Siter
Marius Kaniewski Skrevet 19. november 2010 Forfatter Skrevet 19. november 2010 I morgen går turen til hafjell, for noen bilder og div Filming! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Sender deg en epost etterhvert. Siter
per berge Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ski oppi dalen er Ok,,,,,But,,,Im not on fu,,,in facebook Siter
Fredrik Wold Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Pusser skia og skal legge om til randonnè denne sesongen og kribler etter pudderet som kommer Siter
per berge Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Du har ikke en site utenom fjæsboka da? Siter
Geir G Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Håper også å få mange dager på Voss denne vinteren. Har tradisjonelt stort sett stått i Bavallen (er trossalt halvt Vossing), men etter at jeg startet med Telemark forrige året har også Myrkdalen vært bra. Mye fin løssnø der. Blir vel noen toppturer etterhvert også. Siter
Brage Ringheim Dybdahl Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Geir: Som tidlegare nevnt opnar dei i Myrkdalen i dag. Dei opnar i Bavallen 4. desember, og snjokanonene er i full gang i Bavallen no. Ta deg ein tur til Voss, du! Siter
Geir G Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 IJa, det skulle jeg gjerne, men er fortiden inne til førstegangstjeneste i Garden. Ikke mye fri dessverre. Neste langperm er i mars, men det blir vel noen helger. Har både slekt og hytte i Bordalen ;-) PS! Om noen er på tur på Akershus festning idag 14-16 må de gjerne komme opp til den øverste flaggstangen for en flyprat med Gardist Grønlien. :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Randonnée her og. Dette blir vel tredje sesongen jeg bruker det. Ser sykt frem til pudder nå! Siter
Marius Kaniewski Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Da er første Episode av ForestLife ute på vimeo. Se den her ! Vi vil komme med en episode ca hver måned, så følg oss på facebook og se når vi publiserer ting! http://www.facebook.com/pages/White-Forest-Productions/124306380960642 Siter
Morten Nelson Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Har du sansen for skikjøring? Nei. Liker ikke vinter generelt engang Siter
A L Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Kan ikke si jeg var imponert over skikjøringen til guttene. Filmen i seg selv ble derfor nokså kjedelig. Siter
Marius Kaniewski Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 jaja, skulle likt å se deg med ski på beina! Siter
A L Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Det skulle du vel likt. Men det er vel ikke mine egenskaper det er snakk om her. Heller de som du har lagt ut film av. Men kommentaren var ikke ment for å ta fra dere all motivasjon til å fortsette. Øvelse gjør mester. Jeg syns det var flott filming og redigering. Men som sagt, nivået var ikke høyt nok til å være underholdene. Siter
Harald Strand Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Kjempeflott initativ! Håper dere når langt med serien God produksjon var det jo og! Men må si meg litt enig med Alexander! Nivået blir litt lavt til at jeg gadd å sitte å se hele filmene.. Jeg sier på ingen måte jeg er bedre :blush: Med litt mer øving og erfaring kan det bli konge Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Men hvorfor i h******* gidder dere å kommentere nivået?! Der har man igjen et eksempel på hva som ødelegger forumet! Siter
Marius Kaniewski Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Enig der. Stort sett det jeg ser av deg Lund, er klaging. Ingen er verdensmestere og iallfall ikke du! Siter
A L Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Fordi det er problemet med filmen. Som jeg skrev tidligere så er det flott filming og redigering. Derfor kommenterer jeg nivået. Så får du heller kommentere det du syns var dårlig eller bra, Reidar. Men nå må du klare å ta til deg litt kritikk. Selvfølgelig er dere ikke verdensmestere. Men jeg syns nivået var lavt. Det må dere tåle å høre. Så om du ikke klarer å høre negative tilbakemeldinger må du nesten droppe å legge ut dette. Siter
Marius Kaniewski Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Det er jo ikke noe problem. Du kan ikke forvente å se på profesjonell film i en så ung alder som vi er. Har du ikke noe pent å si, så la vær for faen! Siter
Harald Strand Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Herlighet Marius! Nå må du tåle littegrann kritikk! Lund sier jo at filmingen, redigeringen osv er kjempeflott! Her går det på det at dere har laget en serie om skikjøring, der nivået er gjerne over gjennomsnittet på deres alder. Men langt ifra det nivået som er i de andre seriene jeg har sett til nå! Da vil det kanskje bli litt dumt å forvente å få samme respons som en serie med proffe kjørere? Siter
Marius Kaniewski Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Så hva mener du er et akseptabelt nivå? Hva forventer du når du trykker play på en skifilm ?? triple corks, 1200 osv ? Jeg syntes det blir litt trist å sitte å skrive at det ikke er et nivå. Har du prøvd dette så vet du at det ikke er noe man lærer seg på 10 minutter. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke sett filmen, men dere forventer kun og få positiv kritikk? Eller det er kun lov å poste positiv kritikk? Jaujau, da avstår jeg fra å se filmen og kommentere den i sin helhet. Når dere legger ut på et fora der alle skal ha fri mening så bør dere forvente både positive,negative,konstruktive og lite konstruktive meninger. Siter
A L Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Så hva mener du er et akseptabelt nivå? Hva forventer du når du trykker play på en skifilm ?? triple corks, 1200 osv ? Ja faktisk. Det forventer jeg. Dette nådde ikke helt opp til forventningene. Trolig på grunn av alderen. Nok en gang handler det ikke om hva jeg eller Harald eller noen andre får til på ski. Det er hva deg og dine gutter presterer under en ski film. Desverre. Dere er nok flinke til alderen og være. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.