Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper også å få mange dager på Voss denne vinteren. Har tradisjonelt stort sett stått i Bavallen (er trossalt halvt Vossing), men etter at jeg startet med Telemark forrige året har også Myrkdalen vært bra. Mye fin løssnø der. ;)

Blir vel noen toppturer etterhvert også.

Skrevet

IJa, det skulle jeg gjerne, men er fortiden inne til førstegangstjeneste i Garden. Ikke mye fri dessverre. Neste langperm er i mars, men det blir vel noen helger. Har både slekt og hytte i Bordalen ;-)

PS! Om noen er på tur på Akershus festning idag 14-16 må de gjerne komme opp til den øverste flaggstangen for en flyprat med Gardist Grønlien. :grin:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Randonnée her og. Dette blir vel tredje sesongen jeg bruker det. Ser sykt frem til pudder nå!

Skrevet

Det skulle du vel likt. Men det er vel ikke mine egenskaper det er snakk om her. Heller de som du har lagt ut film av.

Men kommentaren var ikke ment for å ta fra dere all motivasjon til å fortsette. Øvelse gjør mester. Jeg syns det var flott filming og redigering. Men som sagt, nivået var ikke høyt nok til å være underholdene.

Skrevet

Kjempeflott initativ! Håper dere når langt med serien :)

God produksjon var det jo og!

Men må si meg litt enig med Alexander! Nivået blir litt lavt til at jeg gadd å sitte å se hele filmene.. Jeg sier på ingen måte jeg er bedre :blush:

Med litt mer øving og erfaring kan det bli konge :)

Skrevet

Fordi det er problemet med filmen. Som jeg skrev tidligere så er det flott filming og redigering.

Derfor kommenterer jeg nivået. Så får du heller kommentere det du syns var dårlig eller bra, Reidar.

Men nå må du klare å ta til deg litt kritikk. Selvfølgelig er dere ikke verdensmestere. Men jeg syns nivået var lavt. Det må dere tåle å høre. Så om du ikke klarer å høre negative tilbakemeldinger må du nesten droppe å legge ut dette.

Skrevet

Herlighet Marius! Nå må du tåle littegrann kritikk! Lund sier jo at filmingen, redigeringen osv er kjempeflott!

Her går det på det at dere har laget en serie om skikjøring, der nivået er gjerne over gjennomsnittet på deres alder. Men langt ifra det nivået som er i de andre seriene jeg har sett til nå! Da vil det kanskje bli litt dumt å forvente å få samme respons som en serie med proffe kjørere?

Skrevet

Så hva mener du er et akseptabelt nivå? Hva forventer du når du trykker play på en skifilm ?? triple corks, 1200 osv ? Jeg syntes det blir litt trist å sitte å skrive at det ikke er et nivå. Har du prøvd dette så vet du at det ikke er noe man lærer seg på 10 minutter.

Skrevet

Har ikke sett filmen, men dere forventer kun og få positiv kritikk?

Eller det er kun lov å poste positiv kritikk?

Jaujau, da avstår jeg fra å se filmen og kommentere den i sin helhet.

Når dere legger ut på et fora der alle skal ha fri mening så bør dere forvente både positive,negative,konstruktive og lite konstruktive meninger.

Skrevet
Så hva mener du er et akseptabelt nivå? Hva forventer du når du trykker play på en skifilm ?? triple corks, 1200 osv ?

Ja faktisk. Det forventer jeg. Dette nådde ikke helt opp til forventningene. Trolig på grunn av alderen. Nok en gang handler det ikke om hva jeg eller Harald eller noen andre får til på ski. Det er hva deg og dine gutter presterer under en ski film. Desverre. Dere er nok flinke til alderen og være.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...