Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Du hørte riktig! Flight Control er kommet for PC og Mac på Steam til €3,99! Klassikeren som først kom til iPhone, og siden er kommet både til iPad og Playstation 3 er nå kommet seg over på PC og Mac plattformene. Det hele går ut på å guide fly av ulike typer (med ulike behov for rullebane og ulik hastighet for å gjøre det enda mer komplisert) inn til landing. Du må manøvrere flyene slik at de ikke krasjer med hverandre. Høres det lett ut? Tja.. Tenk om igjen, og gi det et forsøk. Spillet kommer med hele 9 brett - og hvem vet om det kommer flere brett eller nye typer fly i oppdateringer senere? KJØPES HER! [video:youtube]7AiCM7SURZE Siter
Timmy Brandt Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Beroendeframkallande spel som också finns på Android Market. Siter
Tommy Hansen Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Har blitt litt hekta på den der! Har den på iPad'n. Kjører for det meste på dette brettet. Jeg har 119 landinger som best. Da hadde jeg på et tidspunkt 25 fly på brettet samtidig. Vrien sak. Jeg blir like overraska hver gang to fly kræsjer. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.