K F Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 For 2 minutter siden så jeg et dash 8 komme inn mot ENML på rw 07, men det som var mest merkelig var at jeg nesten var sikker på at det var fra Widerøe. Kan noen si meg va som foregår? Siter
Einar Kristiansen Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Kristoffer Fredriksen: For 2 minutter siden så jeg et dash 8 komme inn mot ENML på rw 07, men det som var mest merkelig var at jeg nesten var sikker på at det var fra Widerøe. Kan noen si meg va som foregår? Hva da? Var det ikke Widerøe som kom inn,eller? Hvis ikke, så kunne det jo være Luftfartsverket sin Dash som kom på besøk for å teste innflygings-systamene.. SAS583 NOW966 ATC Einar.. Siter
K F Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Skrevet 22. oktober 2002 Widerøe har jo opprinnelig ikke rute gjennom Molde, det var derfor jeg syntes det var veldig merkelig at de var her i dag. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 22. oktober 2002 Skrevet 22. oktober 2002 Er ikke registert noen landinger i Molde (MOL), i dag, med WFtegn iallfall.. Siter
Øyvind Solheim Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Hva med den til luftfartsverket? LN-ILS. Den sjekker jo regelmessig instrumenter. Ø.S. Siter
Jan Gulliksen Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Ja, hvem er det egentlig som opererer den nå? Det var jo datterselskapet til Luftfartsverket, Nordic Aviation Resources (NAR), som opererte den, men NAR er nettopp solgt til et annet selskap. Fulgte LN-ILS med på lasset tro? Noen som vet? Siter
Knut Einar Sylte Skrevet 23. oktober 2002 Skrevet 23. oktober 2002 Hei. LNILS landet første gang i går kl.0824Z fra ENCN. Fløy deretter to lokale turer for kalibrering. Dro videre i dag tidlig kl.0723Z til ENVA. Siter
Øyvind Solheim Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Så vidt jeg vet skal LN-ILS fly for NAR ut året, og så selges. Med ekstra store fueltanker og begrenset Last/Pax kapasitet, hvor havner den tro? Ø.S. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.