Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2010 Premium Medlem Skrevet 19. november 2010 I kjølvannet av det meget vellykkede gåsetrekket, ser det ut til at mange har fått sansen for møljeflyvning :grin: . Det går snart ikke en dag (kveld) uten at serveren gløder av entusiastiske piloter med mye galskap i blikket. Så også i går kveld, da jeg tilfeldig gløttet innom. Der stod Bjørn og Kjell på rullebanen på Ørlandet med hver sin nyinnkjøpte F-16, klare for å erobre luftrommet :grin: . Min F-16 var ikke langt unna, så snart var vi alle tre i siget. Bjørn prøvde å lese flight manual samtidig som han fløy, så han trakk seg litt unna, mens Kjell og jeg holdt tett sammen . Touch and go i tospann på Værnes. Etter hvert økte dristigheten, og med den presise flight mdl til F-16 er det gøy å utforske mulighetene :cool: . Tilbake på Ørlandet var enda flere logget på, og det var sterke ønsker om å fly den nye sjokoladepainten til Øyvind.......... ........ dermed ble det flybytte og forflytting til Wrangell. Dessverre har jeg ikke Beavern, så det ble ingen sjokolade på meg, men tett formasjonsflyvning med Fred og meg i Cessna 310 :grin: . Ingen sjokoladefly i sikte, men en pen flokk default Beavere på flottører :grin: . Et vakkert syn spør du meg, og på øret kokte det med fryd og gammen. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 19. november 2010 Premium Medlem Skrevet 19. november 2010 Oiii...dette ser jo knallgøy ut! :grin: Flott formasjon, og blinkskudd med de to F-16 flyene over/under hverandre. :cool: Siter
Kjell Arne Randa Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ja vi e vel en gjeng villmenn. Bodø og Ørland her representert ved Ernst og Kjell. Millitær presisjon. Vakkert, men farlig i gale hender. :sick: Ernst, Bjørn og jeg er klar for litt morro. Bjørn sitter å leser manualen for track ir. :crazy: Det ble en kjæmpe kveld med fint vintervær. (som det alltid er i trønderlag) Etter flybytte og fartsreduksjon ble det kaffedrikking ombord. Lakken som var sølt på gulvet i hangaren var ikke tørr når flyet ble rullet ut. En kjempe takk til Øyvind. :cool: Siter
Christian Paulsen Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ser bra ut Ernie! F16 er et fly det virker litt forlokkende å fly på multiplayer må jeg innrømme. Og det kan jo hende det bare er flaks foran kamera, men dere virker flinke også. Mine forsøk på formasjonsflyvning med AI ender ofte med overkorrigering [size:8pt](fra min side, I guess)[/size], så får nok øve litt mer. :grin: Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. november 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 20. november 2010 F16 er et fly det virker litt forlokkende å fly på multiplayer må jeg innrømme F-16 er noe av det beste man kan fly på MP, hvis det er ønske om formasjonsflyvning. Den er meget manøvrerbar, reagerer raskt og presist, airbrake fungerer likeså og man har alle andre fly på radaren(!). Den vanligste feilen er å holde alt for høy hastighet, da er det nesten umulig å nå igjen andre og overkorrigering er sansynlig :grin: . Hadde nettopp en adrenalin-tur sammen med Pasi i Starfighter!! Den er adskillig mer utfordrende å fly, lydnivået skremmer gåsehud på en stakkar og den krever 100 % konsentrasjon :blush: :grin: :cool: . .....tror Pasi tok FS-rec på denne turen, og er spent på om det dukker opp en film der ute . Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Fyfaen dette så heftig ut! Lurer bare på om fsx og fs9 "piloter" kan fly på samme multiplayer-servere? Siter
Fred Solli Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Denne MP'en er kun FSX dessverre. Og kjøre med FSHost og prøve seg på formasjonsflygning blir en svært hakkete opplevelse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.