Eirik Mikal Aronsen Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Som tittelen sier, er det tid for min OTS trening, endelig! Og mentor er ingen ringere enn..... ANDERS MERCH GRØNMYR! :grin: Anyway. All trafikk er velkommen, IFR som VFR. Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. november 2010 Forfatter Skrevet 23. november 2010 Bumpedibump. To dager igjen før det smeller til med to parallelle rullebaner og forhåpentligvis stålkontroll på hele rakkelet. :grin: Håper dere er mange som dukker opp! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Blir veldig fornøyd med overliggende ATC her på torsdag! Vel møtt! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 fortsatt ledig alt av atc posisjoner borts fra engm_twr og underliggende selvfølgelig! Det er også trening på ESOS_CTR i kveld 19-21, så hva med å komme inn fra Finnmark/Troms en tur i kveld? Siter
Audun Fikke Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Støtter med Værnes TWR fra 20-22 Lykke til Audun Siter
J S Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Er i narvik lander om noen timer i oslo air transat 286 Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 vi er i full gang her, bare å komme! trenger flere piloter! Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 26. november 2010 Forfatter Skrevet 26. november 2010 Hvordan gikk det? Godt spm. Først av alt: Tusen takk til alle som fløy. DOC04 gjorde sin inntreden der, og det likte jeg. Alt i alt var jeg fornøyd med treningen, selv om jeg et par ganger glemte å hande over taggen. :blush: Vi ble enig om en trening til, mer info om når kommer senere. Håper på mer VFR. To bevegelser var etter mitt skjønn lite. En annen ting jeg savnet, var flere returflighter, dvs at fly som ankom, tok en avgang et eller annet sted i Norge/Verden. Håper dere husker på det neste gang. Det var min evaluering på dagen i går. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Godt spm. Først av alt: Tusen takk til alle som fløy. laugh DOC04 gjorde sin inntreden der, og det likte jeg. smile Alt i alt var jeg fornøyd med treningen, selv om jeg et par ganger glemte å hande over taggen. blush Vi ble enig om en trening til, mer info om når kommer senere. smile Håper på mer VFR. To bevegelser var etter mitt skjønn lite. En annen ting jeg savnet, var flere returflighter, dvs at fly som ankom, tok en avgang et eller annet sted i Norge/Verden. smile Håper dere husker på det neste gang. wink Det var min evaluering på dagen i går. smile Mentor kan bekrefte at dette er en veldig grei oppfattning! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.