Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er duket for første film av to i siste del av historien om Harry. Sitter nå nærmest å tripper og gleder meg til å sette meg ned i en god stol og momse snop. Gleder meg mindre til å gå gjennom hele sentrum i bitkulde og motvind tur/retur.. :whistle:

Andre som skal se premieren i Trondheim eller andre steder?

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Jeg må vel se den som kom ut sist jeg :whistle:

Skrevet

Jeg har heller ikke lest bøkene. Og sånn vil det nok forbli.. Og produsentene av filmen har - sammen med Rowling - uttalt at bok og film er to forskjellige produkter som deler samme historie. Den ene nytes gjerne uavhengig av den andre. Og de som velger å nyte begge får en annerledes opplevelse, om enn til dels mer skuffende, fordi man ikke får inn like mye på to timer film som i en 1000 sider bok.

Skrevet

Om jeg skulle velge, så ville jeg valgt bøkene.

Nå har jeg prøvd begge deler, og å ha lest bøkene ødela filmene litt for min del, men det var definitivt verdt det. :) Bøkene skaper bildene, stemningen og visjonene i hodet ditt ganske likt filmen når du har sett noen av filmene, og så får du historien mye mer detaljert og engasjerende, med bildene fra filmen. Ubeskrivelig, jeg greide aldri å legge fra meg en bok når jeg først begynte. :) Hadde bare skolebøker vært like spennende...

Da hadde jeg hatt doktorgrad, master og professortittel i dag.

Skrevet

Den religiøse sekten jeg er medlem i har forbannet bøkene til Harry Potter så for meg er det ikke noe valg. Heksekunster er ikke bra. Dessuten var jeg 30 år når den første boka kom.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...