Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Det er duket for første film av to i siste del av historien om Harry. Sitter nå nærmest å tripper og gleder meg til å sette meg ned i en god stol og momse snop. Gleder meg mindre til å gå gjennom hele sentrum i bitkulde og motvind tur/retur.. :whistle: Andre som skal se premieren i Trondheim eller andre steder? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Tar vel en tur til Prinsen en eller annen dag i helga tenker jeg. Siter
Lars Hassel Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Mulig jeg skal en tur på prinsen jeg også... tiden vil vise Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2010 Forfatter Skrevet 18. november 2010 Jeg pakker inn samboeren og meg og tusler ivei til Prinsen nå, pronto. Hohoi! :grin: Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Jeg må vel se den som kom ut sist jeg :whistle: Siter
Lars Hassel Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Brrr! Blir kald bare jeg titter ut av vinduet. Siter
Daniel Klepp Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Har bestilt billetter til Søndag på Prinsen Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2010 Forfatter Skrevet 19. november 2010 Håhåhåå! Det tok av i salen. Flere jenter hylte som svin ved en viss scene. Noe det naturligvis ble litt latter av.. :grin: Dette var en utrolig reise, folkens! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2010 Forfatter Skrevet 19. november 2010 Hadde jeg hatt en 10-åring i hus ville jeg ikke tatt ungen med på Harry Potter.. Dette er underholdning for tenåringer og unge voksne - så vel som eventyrlystne voksne. Siter
K L Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Eventyrlysten voksen på veg til Kilden kino i Tønsberg kl 1200 med en kamerat idag for å se, gleder meg Siter
Even Moe Egenes Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg syns at HP har vokst med meg. Da jeg var liten kom den første ut, og filmene følgte mitt tempo når det gjaldt action. Nå er det jo ungdomsfilm, ikke barnefilm.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Har sett de tidligere filmene, så må vel få med meg denne også... Skal innrømme at jeg ikke har lest bøkene dog, så noe stort forhold til Harry Potter har jeg ikke, men filmene er da underholdende nok de. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2010 Forfatter Skrevet 19. november 2010 Jeg har heller ikke lest bøkene. Og sånn vil det nok forbli.. Og produsentene av filmen har - sammen med Rowling - uttalt at bok og film er to forskjellige produkter som deler samme historie. Den ene nytes gjerne uavhengig av den andre. Og de som velger å nyte begge får en annerledes opplevelse, om enn til dels mer skuffende, fordi man ikke får inn like mye på to timer film som i en 1000 sider bok. Siter
AMO Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Om jeg skulle velge, så ville jeg valgt bøkene. Nå har jeg prøvd begge deler, og å ha lest bøkene ødela filmene litt for min del, men det var definitivt verdt det. Bøkene skaper bildene, stemningen og visjonene i hodet ditt ganske likt filmen når du har sett noen av filmene, og så får du historien mye mer detaljert og engasjerende, med bildene fra filmen. Ubeskrivelig, jeg greide aldri å legge fra meg en bok når jeg først begynte. Hadde bare skolebøker vært like spennende... Da hadde jeg hatt doktorgrad, master og professortittel i dag. Siter
KJ Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Den religiøse sekten jeg er medlem i har forbannet bøkene til Harry Potter så for meg er det ikke noe valg. Heksekunster er ikke bra. Dessuten var jeg 30 år når den første boka kom. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.