Fredrik Edvardsen Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Siden det ikke er satt opp noe tema for søndagens flight, ikke som jeg har sett ihvertfall, så lufter jeg nå idèen om et warbirds-treff. Jeg har dessverre ingen server tilgjengelig, men regner med at vi får ordnet det på en eller annen måte hvis det er noen interesse for dette Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Skulle vell funke det så lenge ingen bruker RealAir sin spitfire. Er med jeg. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2010 Premium Medlem Skrevet 19. november 2010 Jatakk, jeg er åpen for dette, men vi må ha noe mer konkret opplegg. Tidligere warbirdmeet har smuldret opp i kaos, da det er få som har de samme modellene, og da sliter serveren. Og som nevnt har vi hatt problemer med RealAir Spitfire, så hvis noen har denne må den "gjemmes" for serveren, ellers går det skeis . Ellers håper jeg A2A får sin Ugle ut til helga, og da stiller jeg med denne !! I tilfelle kan jeg fly angrep ( kanskje med noen flere i formasjon??), så kan resten prøve å skyte oss ned :grin: . Andre forslag?? Siter
Steve Strøm Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Finnes det en spit som serveren er glad i ? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. november 2010 Premium Medlem Skrevet 19. november 2010 Joda, det er flere som har laget Spit, bl.a. A2A sin "portover" . Men denne modellen begynner å dra på årene, og de har en splitter ny like rundt hjørnet :whistle: . Så har JUST FLIGHT en interessant modell som jeg har vært på nippet til å kjøpe, men også den må vike i påvente av modellen fra A2A . Ellers finnes det flere andre warbirds som er verdt å ha i hangaren, som f. eks. Vertigo Bearcat og Sky Unlimited Lightning som begge er meget gode modeller . Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. november 2010 Forfatter Skrevet 19. november 2010 Og ikke minst A2A sin B-17 Siter
espen revheim Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg har me109 i full size :-) Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. november 2010 Premium Medlem Skrevet 21. november 2010 Ser ut som warbirds skremmer fra å delta :whistle: . Selv om mange er interessert og liker å fly disse veteranene, har vi erfart mye kaos i MP. Først og fremst fordi det er få deltakere som har mange nok modeller til at vi ser de forskjellige warbirds. Det er jo ikke spesielt motiverende å fly en heftig P-38, og så ser de andre den som default Baron 58 :cry: . Dernest er ett av de mest populære flyene, RealAir Spitfire, "utestengt" p.g.a. uforklarlige problemer i MP. Foreslår at flere med warbirdinteresse kikker innom serveren andre kvelder i uka. Aktiviteten har vært økende utenom de faste oppleggene, og det går nesten ikke en kveld uten heftig flyvning, og det med alt fra warbirds til veteranfly !! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Heisann Ernst.. Jeg sier som Pasi så klokelig sa i går. Hvis vi skal ha en treff med Warbirds så må dette arrangeres godt på forhånd. Da med hvilke fly vi skal benytte og hvilke fly vi må utestenge. Veldig synd at vi har opplevd mye problemer ved bruk av disse glimrende fuglene. Jeg skulle utrolig gjerne hatt en slik tur, men det legger en stor demper på opplevelsen hvis vi igjen opplever snodige ting på serveren. Det virker jo som det er flere og flere "nye" piloter som gjerne også vil joine på våres søndags utflukter, og da er det kanskje litt dumt og trø tell med masse betalings addons som krav til turen?? Men jeg er med uansett hva slags fly og terreng som blir valgt.. Æ gle me slek.. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.