Gå til innhold

Terroranslag snart på europeisk jord!

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Disse folkene kommer aldri til og gi seg før vi har asfaltert hele midt østen..... det er bare og innse at til slutt kommer vi til og stille folk her hjemme til ansvar også, at det går an og være så naive. Kjenner mange fine folk, men det er noe dritt dette med religion og mørke krefter.

Skrevet
midt østen

Hvorfor blander du inn midtøsten?

Mener du at det er bare midtøsten som har terrorister?

Er midtøsten en "safehaven" for terrorister?

Er terrorister en dominerende part i midtøsten?

Er midtøsten synonymt med terrorister?

Jeg kjenner veldig mange fra midtøsten. Ingen av dem er terrorister, eller ville drept for religionen sin.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Og eg trur at en verden fri for stygge ord og blomster til alle vil være helt fantastisk......slurp...

Skrevet

1. MidtØsten er der det skjer flest terror angrep.

2. Nei men de har flest.

3. JA i stor grad, mange regjeringer driver rene terrorist trenings leire, enten i eget land, eller de støtter terrorister i naboland.

4. Ja desverre.

At det finnes mange som ikke vil drepe for sin religion betyr ikke at det finnes mange som mener at det finnes gode grunner for nettopp å gjøre det.

Islam er en ekstrem religion full av diskriminering og hat mot andre ikke islamske religioner.

Om du f.eks sammenlikner bibelen mot koranen så kan du vel ikke nekte for at de er skrevet "litt" forskjellig.

Muhammad sa at det er tre ting som ødelegger bønner. Det er Kvinner, Hunder og Eseler, et glimrende sitat som beskriver tillstanden til mange.

PS" jeg kjenner også muslimer som ikke vil drepe for sin religion, men i samtaler med dem venner eller ikke så hevder de at koranen går foran norsk lov, det er et syn jeg aldri kan forstå.

Skrevet

1. MidtØsten er der det skjer flest terror angrep.

Men er disse utført av USA, eller terrorister? ISAF soldater utfører minst like mange terrorangrep som Taliban o.l. Og vi kan jo også dra opp tidligere soviet republikker, som har utført ekstremt mange flere handlinger.

2. Nei men de har flest.

Sier du det ja? For man må vel være muslim for å være terrorist?

3. JA i stor grad, mange regjeringer driver rene terrorist trenings leire, enten i eget land, eller de støtter terrorister i naboland.

Hvilke land tenker du på da?

4. Ja desverre.

Og hvorfor er midtøsten synonymt med terrorister? Bin Laden er fra Saudi Arabia, som har Amerikansk godkjennelse på hva enn de driver med. Men opperer fra Pakistan/Afghanistan, som ikke er i midtøsten (han er også bannlyst fra Saudi).

Uansett er jo Midtøsten så offtopic som det går ann, da dette handler om Europa og Afrika.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg har venskelig for og forstå deg gitt, prøver men klarer ikke

Skrevet

Even, spar meg for latterkrampe så tidlig på morran. Dette våset ditt der du prøver å gjøre oss andre like ille som islamtro muslimer tror ikke en gang du på. Get real.

Over til seriøse sider av problemet med islamsk terror:

Femtekolonistene sitter godt planta i regjering og mediamakta så det er absolut ingen enkel sak å få debatert ut til folket på kaftabasert fritt grunnlag. g verre skal det bli ettersom "the bug bang" nærmer seg. Je leste fra den emninente justisminister her forleden att det var vi, ( ikke muslimske islam kritikere)som skapte disse radikale minstrene. Altså justisministeren vil ikke att vi skal konfrontere islam og deres suportere med kalre fakta men med Soft Flora (hallal må vite) og "dialog". Dette forutså vi islam kritikerne for mange år sida att den dagen maktelita ikke lenger kan feie sannheten under teppet og islam viser seg enda klarere enn før vil de skylde på slie som meg. En kan altså si: Damn if you do, and your damned if you dont.

Hykleriet, femtekolonismen er så kraftig etablert i alle maktposisjoner i samfunnet att selv dem som etterhvert har innsett hvor naive de har vært nå slår i løse lufta i og med sannheten vil slå beina under både dem og deres koleger.

Leste også ett intervju med Aian Ali Hirsi av VGs politiske redaktør Hanne Skartveit der hun tydlig hadde stor sans for Hirsi`s fremstilling av islam og dens konsekvenmser og nrmest løftet henne frem som en pioner innen islam kritikken. Det har Hanne Skartveit forsåvidt litt rett i men hun bommer når hun så til de grader underkjenner att det er mange før Hirsi og ikke minst blant Skartveits egne medborgere som har sagt de samme ordene i mange år. Hva har vi høstet av disse ordene fra Skartveit og hennes likemenn? Jo vi er blit kalt rasister, islamofobe, nazister og jeg veit ikke hva. Det er så kvalmt og se og så til de grader avslørende alle de spådommer jeg selv kom med for flere år siden. Så til dags dato har ingenting av det jeg og fler med meg advarte mot slått feil. Tvert imot alt har vist seg å stemme.

Fortsett å kneble slike som meg og the big bang vil bare komme enda forttere. kansje like greit så slipper våre barb og barnebarn ei så forbanna lang seigpining.

Femtekolonister har jeg slutta debatere sak med da de selv aldri har ville gjort det.

Men jeg veit hvem disse vil gjemme seg bak den dagen de ikke lenger har friheten til å tale.

Imens kan dere "nyte" Pat Condell`s siste

Skrevet

var med å sitere det som faktisk blir sagt Even og ikke det du helst vil att folk sier. Jeg får sitere meg selv da når du ikke greier den opgaven.

Sitat:

gjøre oss andre like ille som islamtro muslimer

Even svarte med følgende velkjente avsporing fra den kanten, sitat Even: Så muslimer er det værste som finnes? Greit. Da ser jeg at jeg ikke har noe mer i denne tråden å gjøre.

Hva er forskjellen mellom det jeg sier og det du svarer på?

kan gi deg ett lite hint,,,,islamtro,,,osv,,,,,,,

Skrevet

Uansett hvordan vi ser på saken, fundamentalister med koranen i hånd, er vår tids største trussel mot vår sivilbefolkning!

Det finnes ingen annen trussel som er reel pr dags dato.

At det finnes mange muslimer som er gode borgere i Norge er hevet over enhver tvil, bare synd at de selv ikke er villige nok til å stanse de som tar deres religion i munn når de dreper og lemlester.

Skrevet

Du må ikke forveksle begrepa " ikke villige" med "unviker av frykt".

Majoriteten av muslimer i vesten hører gjerne oss og det vi sier men tørr ikke oponere selv av frykt for represaliene de selv og deres nære vil måtte lide.

Det er her kjernen i misopfatningen ligger. Og der de islamtro sammen med venstresida bevist planter løgner slik att de "oplyste" skal senke guarden.

De første tilo å lide for denne unvikenheten i vestren er faktisk muslimene selv. Og venstresida slår seg på brystet og tolker den manglende oposisjonen blant muslimer er det samma som att venstresida har rett. Den gjengen har jom aldri ville ta med anna enn de små punkta som dekker dem selv mens de med sin slette moral og verdighet hopper bukk over de svære fjell av mot argumenter. Så mye for verdigheta der i gården.

Like barn leker best er det noe som heter.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...