Frode Sveinungsen Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hey! Jeg har vært med å lage en julebordlåt i dansebandstil, og bare lurer på hva dere synes:D Får dere lyst til å danse ? :D [video:youtube] Siter
Jack J Jackson Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Bra Frode. Denne syns jeg var moro. Jack Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 20. november 2010 Forfatter Skrevet 20. november 2010 hehe, det var gøy å høre:D Siter
A L Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Fikk desverre ikke lyst til å danse. Kanskje fordi jeg syns danseband er ekstremt harry :grin: Men en artig sang dere har laget, og absolutt på nivå med de som spille på Jukebox danseband kl 4 om natten på NRK1 Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 22. november 2010 Forfatter Skrevet 22. november 2010 Hva gjør du oppe så seint egentlig siden du vet det:D?? Flyr flightsim:D? Takk for det:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.