Gå til innhold

AVSIM: Reportasje fra FSWeekend i Lelystad.

Anbefalte innlegg

Gjest Egil Johnsen
Skrevet

Her er linken til AVSIM sin reportasje.

Vi var som sagt 13 stykker fra Norge som stilte opp. Personlig sytes jeg at messen i år var bedre enn fjordårets. Vanligvis når man er på messer, så prøver personene som jobber på de forskjellige stands å selge. Dette har manglet på Lelystad, og messen fremstår derfor mer som en arena der man viser fram ting.

Dette var noe bedre i år, og jeg klarte derfor å brenne av noen tusener. Men jeg synes fortsatt at det er en merkelig defensiv holdning på de forskjellige stands. Få stands hadde brosjyrer over produktene, enda færre hadde prislister.

Frammøtet var stort, og til tider var det trengsel. Antall fabrikanter av hardware er ikke blitt mindre. Man skulle tro at usikkerheten rundt FS sin framtid ville bremse for nye produsenter. Jeg fikk ikke det inntrykket.

Det var kjempemorsomt at så mange fra Norge stilte opp. Vi hadde det meget sosialt (mat og øl), samt at man ble mer kjent. Håper at like mange stiller opp til neste år.

Mvh

Egil Johnsen

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det var kjempe artig, takk for koslig sammkvem :-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Vatsim? er det ikke Ivao eller hva det er som gjelder?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...