Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ein gjeng med franske passasjerar nektar å forlate flyet etter at dei føler seg dårleg handsama av selskapet. Ganske genialt spør du meg :grin:

Les meir ihjå VGNett

Skrevet

Hahaha, genialt!

Til AFP sier noen av dem at piloten har dratt uten å stenge døra til cockpiten.

Hur kan alla i besättningen lämna flygplanet och låta passagerarna sitta kvar själva i flyget?

Skrevet
  • Forfatter

Trur ikkje eg hadde gidda å sitte der å sjå på sure passasjerar om eg ikkje fekk overtidsbetalt. :grin:

Skulle ønske at me nordmenn hadde like mykje bein i nasen som franskmenna når me er misnøgde med noko :grin:

Skrevet
Til AFP sier noen av dem at piloten har dratt uten å stenge døra til cockpiten.
Liten tvil om hvor jeg ville ha oppholdt meg :whistle:

Er meget fornøyd når jeg leser at folk protesterer på den måten, mer av sånt!

Skrevet
(VG Nett) Ryanair-besetningen fløy til Belgia i stedet for Frankrike, låste toalettene og slukket lyset. Så forlot de passasjerene på rullebanen.

Her må det være en feil?

Skrevet

De kunne i det minste lukket døren til cockpit, plutselig er det en en eller annen flightsim-type som stikker av med hele flyet ;)

Skrevet

Jeg ser ikke helt selv hvordan de, uten at det får følger for dem (crew'et), bare forlater flymaskinen og passasjerene...

Flere ting: sikkerhet ombord som er crew'et ansvar, men også at selskapets eiendom eksponeres uten oppsyn.

Nå har jeg selv aldri opplevd noe slikt, men vi har litt om det i OM'en... saken er egentlig ganske grei (i teoorien ihvertfall). Passasjerer er forpliktet til å adlyde ordre fra fartøyssjefen, og hvis ikke passasjerene vil adlyde så kan politi bli tilkalt for å fjerne dem med makt. Politiet er forpliktet til å bistå ved slike anmodninger.

Hilsen T

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …