Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei og hå! Følgende informasjon gjelder for morgendagens MP-session med heavy irons:

[color:#CC0000]MERK:[/color] Vi forsøker med nytt starttidspunkt i morgen - kl 1900

Denne gangen blir det Norge på langs, og vi starter helt oppe i Nordens Paris, Tromsø.

Første etappe:

ENTC-ENBO

Route: ROSKO M609 GEPTU

Distance: 176 NM

Andre etappe:

ENBO-ENVA

Route: STM UZ200 BNN UM609 ELSID

Distance: 248 NM

Tredje etappe:

ENVA-ENGM

Route: TGA M609 MES

Distance: 197 NM

Fly for kvelden er passasjerfly eller cargofly.

Jan Arild hoster MP-server i morgen, og informasjon om IP-adresse og påloggingsinformasjon kommer i denne tråden i løpet av morgendagen.

Teamspeak2 Server kjøres på min maskin som før, med IP 84.202.65.109 - ingen passord.

Vi håper så mange som mulig kan møte opp - vel møtt til heavy onsdag!

-------

Øystein

Skrevet
  • Premium Medlem

Bra tiltak folkens. Kan jeg få foreslå full vinter, slik det faktisk er her oppe nå :grin: . Skal prøve å rekke starten kl.1900, men kommer litt seint inn til Bodø med Widerøe/Dash8, og får neppe bruke denne til MP-flight`n :grin: .

Skrevet

Da er MP-serveren oppe.

IP-adresse: 85.166.160.31

Teamspeak: 84.202.65.109

Anbefaler alle å gå in på active Runway på Tromsø, ellers er sannsynligheten stor for at du havner i lufta.

Det er ikke noe kosevær satt opp idag, men vi har tatt vinterstormene på forskudd!

Velkommen!

Skrevet

klarer ikke og holde fingrene unna fsx

så blir med jeg

Skrevet

Hehe, flott å se at Braathens SAFE liveryen kom godt til rette! ;)

Blir nok en flytur på meg og med samme maskin i kveld, men blir på VATSIM med FS9.

God tur! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …