Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 16. november 2010 Premium Medlem Skrevet 16. november 2010 TVNorges adventkalender Den unge Fleksnes har hentet hovedrolleinnehaveren "herfra" :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Hehehe! Feil Forum! Men ja er gøy å se Mr. Frydenlund. Har aldri sett Fleksnes men må velt a meg tiden til jul da.. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Hyggelig at dere viser interesse for dette! Håper mange av dere vil se på dette! Dere kan også forvente en Daaaay-oohh! på VATSIM til tider! Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Så mye Fleksnes når jeg var liten, har begynt å se det på lørdager nå. Gleder meg, dette skal jeg følge med på! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Skal ta en titt, siden det er en fs.noer med, men må nok si at jeg er rimlig skeptisk... Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hvorfor skeptisk? Siter
A L Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Logger av tvert om jeg hører det tullet på VATSIM. Men selve programmet kan jo bli ok. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hvorfor skeptisk?Jeg syns man skal la gamle klassikere ligge, og heller komme opp med noe nytt. "XXX jr" og "Unge XXX"-serier har uten unntak vært labre greier, jeg sier ikke at "Unge Fleksnes" nødvendigvis er dårlig, men man blir jo litt skeptisk når man ser på historien til slike serier. Men som sagt, jeg skal ta en titt Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Kan bare informere om at dette er en hyllest til Rolv og andre store Fleksnes-fans! Ikke en ren og skjer etterligning som Olsenbanden var Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Kan bare informere om at dette er en hyllest til Rolv og andre store Fleksnes-fans! Ikke en ren og skjer etterligning som Olsenbanden var smile Da fikk jeg brått trua igjen Er fan av det meste Wesenlund har gjort. Heide-steen jr. også. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Knallbra, lo ganske godt! Siter
Audun Fikke Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Nå er jeg så gammel at jeg har vokst opp med Fleksnes. Dvs før vi fikk farge TV her på berget. Og jeg må si at du, Reidar, tar Marve på kornet. Jeg er imponert Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Veldig bra Marve! Stesønnen min på 10år, er storfan allerede etter i kveld! Han likte visst gymscenen din best! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Bra prestasjon! Må si jeg lo endel ganger :grin: Siter
K J Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Aha! Den unge Fleksnes er altså norsk! Kører også på dansk TV som julekalender Siter
Kenneth Rønning Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Sjekk showman på tv2 Zebra nå! Unge Fleksnes er der nå! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Siden jeg nå bare mangler episode 23-24 å se så må jeg si du har imponert meg ihvertfall! Bra talent og prestasjoner har du, ingen tvil. Men jeg tror stesønnen på 11 er en bedre målgruppe enn meg sjøl på 27 unge år! Uansett jeg har fulgt hver episode, stort sett via nett-tv Takk for årets Julekalender Marve! Stå på og god jul! Siter
Audun Braastad Skrevet 22. desember 2010 Skrevet 22. desember 2010 Helt enig, digger denne serien! Skulle ønske det kunne lages flere episoder Har alle DVD-ene som er gitt ut med den "gamle" Fleksnes, men jeg liker den unge versjonen like godt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.