Paulo Fernandes Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Jeg holder på med et cockpitprosjekt til iFly 737NG for tiden, som vil gjøre cockpiten til en litt annen opplevelse enn den er nå. Jeg hadde egentlig tenkt å gjøre dette som et payware prosjekt, siden det er så tidskrevende, men fikk ikke lov å selge produktet mitt hvis jeg brukte iFlys deler som utgangspunkt. Om jeg ikke hadde brukt iFlys deler som utgangspunkt hadde det nok tatt mange måneder. Derfor blir det altså freeware. Jeg kommer til å lage to versjoner: En brukt og slitt cockpit, og en helt ny. Her er bilde fra startfasen på den brukte og slitte cockpiten: Siter
A L Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Ser meget bra ut så langt Paulo! Stå på! Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Denne tar form! Good work! Synd at iFly var såpass strenge, men det er vel ofte slik. Siter
Even Rognlien Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Pent arbeid! Ser fram til denne! (Hva med å selge den til iFly? ) Siter
Paulo Fernandes Skrevet 15. november 2010 Forfatter Skrevet 15. november 2010 Høres ikke ut som en dum idé Even! Men før jeg vurderer det noe særlig skal jeg gjøre ferdig prosjektet. Nå har jeg kjøpt FSpanel også, så nå jeg får endret gaugefilene også. Jeg regner med å være ferdig med prosjektet i slutten av desember. Takk for den positive tilbakemeldingen! Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Dette blir flott, jeg hadde gjerne betalt for det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.