Simon Ingebrigtsen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Heisann! Tenkte bare jeg skulle dele et lite screenshot, her med en WIF Dash 8-100 mellom ENSK - ENBO. Siter
Erik Karlsen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Kjempe fint bilde. er det fs9 eller fsx? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 For lite Widerøe her på forumet! Nydelig! Dreamwings ja? Og hvilket panel? Siter
Simon Ingebrigtsen Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Erik; dette er FS9, faktisk uten grafikkaddons. (skal senere installere REX og/el ActiveSky samt noen flere som Norway Quality Mesh og lignende for å få bedre grafikk). Reidar; Dette er Dreamwings-modellen ja, med Majestic Software Panel and Sound. Siter
Simen Elvestad Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Vakkert bilde! Selv kjører jeg denne med PSS sitt panel og ekte WIF GPWS lyder, som jeg har lagt til :grin: Siter
Simon Ingebrigtsen Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Heisann! Kan du suplere link til GPWS-lydene, eller er det Freddy Wilhelmsen sine? - Simon Ingebrigtsen Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Tipper at det er Freddy sine. De er herlige! Godt at det er flere som liker denne snasne saken. Selv elsker jeg å gjøre visuals med den. (Ikke i HUD, det er juks :grin: ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.