Kristian-Mikkelborg Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Hei. Jeg har planer om å starte et diskusjonsforum/sosialt nettsted etc.. Forumet er for ungdom hovedsaklig - gutter og jenter - i alderen 13-18 år. Skal snakkes om alt mellom himmel å jord, egentlig.. Har forøvrig ikkeno "crew" (admins, mods etc) men det tar jeg etterhvert.. Lov å melde seg frivillig pr. pm forresten... Det jeg egentlig ønsker forslag på - er navn til forumet.. Kom med innspill! [size:8pt]Håper det er greit jeg poster denne..[/size] - Krisian Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Skal du samle ungdom på landsbasis i forumet, eller er det geografisk "begrenset" (i den grad det kan gjøres på nett)? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Blir nok på landsbasis Har ikke tenkt sånn ang. sørforumet for eksempel.. Alle skal få! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 http://www.diskusjonsforum.no/ :cool: Neida. www.ungdomsforum.xxx burde da være appelerende? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. november 2010 Forfatter Skrevet 13. november 2010 Tja, kanskje det.. Venter litt til - på flere forslag, før jeg bestiller domene.. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Ungdomsforum.com er hvertfall ledig ser det ut til. Men jeg ville definitivt vente jeg også! Siter
per berge Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 ungdomsforum, tralalala hørtes jo veldig generelt og greit ut. PS: Har du tenkt over hvor mye tid dette vil ta da Even? :crazy: Har ett par bekjente som selv har starta forum og begge angra og overlevrte til andre når de såp hvor mye tid det tok med edit etc. Mye sterke følelser og meninger som kan komme frem på slike siter men dette har du kansje tenkt over og sørga for backup blant venner etc. Skolen først vet du Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. november 2010 Forfatter Skrevet 13. november 2010 ungdom.com/net/org etc tenkte du på? Joa.. hm. Vart usikker asso Per berge: Nå er det jeg - og ikke even - som skal starte dette forumet da. Jeg går ikke på skole - jeg jobber. Den fritiden jeg ikke er med venner, slapper av og sånne ting - skal jeg bruke dette forumet på.. Siter
per berge Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Aha, sorry, gikk litt fort i svinga her skjønner jeg. Det var kun velmente råd altså, for jeg ønsker deg lykke til med prosjektet Siter
Andreas Stangenes Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Jeg har en mistanke om at det bare er voksne som liker at navnet gjenspeiler brukergruppen, feks handicapp.com, ungdom.no osv. Derav størrelser som sukker.no og nettby.no. Ungdom vil ha noe fancy. Dumt at yr.no allerde er tatt Siter
Audun Fikke Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 smuss.no er ledig fjesbok.no er tilsalgs Audun Siter
Even Moe Egenes Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Hehe, jeg starter ikke forum med det første jeg Per :grin: Jeg hadde meldt meg inn i www.frodigluftballongmedlillagamasjer.com, det skal sies. :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 14. november 2010 Forfatter Skrevet 14. november 2010 Bra forslag - venter ennå litt pga må jo finne folk til å være med på det greiene.. Kjør på med forslag! Siter
Jens Leo Iversen Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 digg.as og digg.net er ledige Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 25. november 2010 Forfatter Skrevet 25. november 2010 Takker for forslag! GIr meg ikke helt ennå, så kom gjerne med fler Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.