Audun Fikke Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Sliter litt med dårlig grafikk for tiden. Har forsøkt å justere skjermkortet. Må dra farge slideren ned til 4bit for å få noe i det hele tatt. Men det er litt flimrete fortsatt. Noen som har noen gode råd før søndagens MP tur? HW Spec: Processor Intel Pentium 450 MHz Installed Memory 64 MB (SDRAM) HDD Size 8 GB Video Card 8MB AGP Beklager rød tekst i bildet. Og riktig God Helg til alle Audun Siter
Jarle Pedersen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Og du er sikker på de hw spec. du har skrevet opp? med dette skal ikke fsx engang kunne starte opp Men ser jo du poster dette i snackbaren så antar du har en liten fredagsspøk Siter
Audun Fikke Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Glømte å si at jeg betalte over 15 000kr for maskina, så den burde jo klare litt bedre. Men på den lyse siden klarte jeg å øke FPS til 3. Noe som er en økning på 50%. Not Bad! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Prøv X-Plane i stedet. :cool: Siter
Audun Fikke Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Prøv X-Plane i stedet Skal prøve det ja. Endelig e konstruktivt forslag. Takker Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Kult!!! Dette mimrer tilbake til min pentium maskin som den gang var siste av state of the art. Fikk maskinen med hele 8 mb ram som jeg da oppgraderte til hele vanvittige 16 MB ram, 1,2 gb hd (første harddisk som klatret over 1 GB) og skjermkortet var 2 MB hvis jeg ikke husker helt feil når det angår skjermkortet. Den gang kunne ikke denne rå skinn av PC'en min sammenlignes med Commandore 64 som da var min forrige maskin, som jeg da lekte mye med i F-16 simulator over Bagdad God helg og takk for mimringen Siter
Johan Clausen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Mine første FS flyveture foregik på en Pentium 486 40 mb hdd (min far fik computeren til at tro der var 80, hvorefter den kunne installere mer end 40 MB data) 640 kb ram, og intet selvstendigt skjermkort eller lydkort. Den kørte Windows 3.0 Engelsk (sidste versionen af Windows som ikek fandtes på dansk), og kunne klare FS 3.0. Det var tider. Har taget mange ture fra Meigs til O'Hare. Tilbage i 1989 kostede den computeren næsten 12.000 DKK. Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Glømte å si at jeg betalte over 15 000kr for maskina' date=' så den burde jo klare litt bedre.[/quote']Du kan få köpa min Citroen C3 för 2 miljoner. Det blir ju ingen Koenigsegg för det.... Siter
Audun Fikke Skrevet 13. november 2010 Forfatter Skrevet 13. november 2010 Det blir ju ingen Koenigsegg för det.... Nei, det blir den kanskje ikke. Men det er lov å håpe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.