Jump to content

Featured Replies

Posted

Hei!

Er det noen som vet hva verdens største helikopter heter?

Med vennlig hilsen

Johan Hana

Her er det, ikke Mil-6 men 12...

http://www.airliners.net/open.file?id=282540&WxsIERv=TWlsIE1pLTEy&WdsYXMg=QWVyb2Zsb3Q%3D&QtODMg=TW9uaW5v&ERDLTkt=UnVzc2lh&ktODMp=TWF5IDI4LCAyMDAy&WNEb25u=WWV2Z2VueSBQYXNobmlu&xsIER vdWdsY=&MgTUQtODMgKE=RXhwZXJpbWVudGFsIGhlbGljb3B0ZXIgd2hpY2ggZmlyc3QgZmxldyBpbiAxOTY5LiBJdCBpcyB0aGUgbGFyZ2VzdCBoZWxpY29wdGVyIGluIHRoZSB3b3JsZCBkdWUgYm90aCB0byBpdHMgbGlmdGluZyBjYXB hY2l0eSBhbmQgaXRzIHNpemUuIEluIEF1Z3VzdCBvZiAxOTY5LCB0aGUgTWktMTIgbGlmdGVkIDg4LDYzNiBsYiAoNDQgdG9ucyEpIHRvIGEgaGVpZ2h0IG9mIDcsMzk4IGZlZXQu&YXMgTUQtODMgKERD=NDkx&NEb25uZWxs=MjAwMi0xM C0xMQ%3D%3D&static=yes

forferdelig lang adresse "[stort , men mat den inn adresselinja, så finner du det. angående styrt vet jeg ikkeno mer. "[stort

[ 20.10.2002, 14:50: Endret av: Magnus Wiik ]

quote:

Opprinnelig postet av Fredrik Edvardsen:

Jo stemmer at et av de styrtet der tidligere i år.

Men nå er jo Russerene kjent for kvantitet fremfor kvalitet så de har da flere
"[blink]"

Utrolig hva som kan styrte med hjelp av en handholdt SAM "[smil]"

hei,

Synes jeg leste at det ble kun bygget 3 stk av disse. og da har 2 av de havarert nå og et står på museum. Mulig jeg tar feil.

• Author

Hei!

Takker! Hvordan fly kan man egentlig sammenligne dette helikopteret med? Er den på størrelse med en 737?

Med vennlig hilsen

Johan Hana