Ola Haldor Voll Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Så traileren nettop. Utrolig imponerende detaljer i ansiktsanimasjonen!! http://www.rockstargames.com/lanoire/ Som tilhenger av spillene deres blir jeg vel slave for dette også... :grin: Siter
A L Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Minner jo veldig om det "nye" Mafia 2 som kom for en stund siden. Det passer egentlig fint at det komme noe lignende. Rakk jo aldri bli lei av Mafia 2. Var jo bare 14 Chapters... Hehe Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Godt mulig det. Mafia-serien har jeg ikke vært borti annet enn en demo av den første - ble ikke direkte hekta. Rockstar gjør noe magisk altså! Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Kult, en blanding av Mafia og CSI, litt i sjangeren Jack Malone og Dick Tracy. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det blir litt feil å kalle L.A. Noire et Rockstar-spill, da Rockstar bare gir det ut, det er australske Team Bondi som står for utviklingen, men visst ser det bra ut. Har fulgt med det en god stund, de har trossalt jobbet med det siden 2004, og til tross for ørten forsinkelser og andre problemer så ser det nå endelig ut til at ting er i rute. Tror dette blir bra Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. november 2010 Forfatter Skrevet 12. november 2010 Jeg følger ikke med i svingene. Kanskje jeg er både døv og blind. Rockstar blir litt som spillverdenens Apple. :grin: Men det kan vel bevise at Rockstar ikke gir ut ting som er på bærtur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.