Jan Arild Gjemble Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Her er en link til flere paints til OZx-gåsa, om du trenger det, vet flere har innstallert denne så for å se rette painter kan det være en fordel http://aussiex.org/forum/index.php?/files/file/1386-ozx-goose-hd-expansion-pack-103/ Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 14. november 2010 Premium Medlem Skrevet 14. november 2010 Lastet ned og instalert scenery no men hva med UT2.Må dette stoppes?Hvilken gate starter man fra da alle vel ikke kan starte fra RW.Er det bare å prøve seg fram til man finner en ledig gate? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Heisan Stein... i dag blir det nok fullt på Hobart, så det beste er å logge på Teamspeak først, og så spørre om det er klart for å gå inn på aktiv og så taxe bort til en ledig parking. Det er måten vi gjør det på når det er fullt opp med trafikk på serveren UT2 stopper av seg selv når du kjører på MP-serveren. Du får ikke AI-trafikk da Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 14. november 2010 Moderatorer Skrevet 14. november 2010 Ja da begynner folket å samles for det store Gåsetrekket Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 14. november 2010 Premium Medlem Skrevet 14. november 2010 Har instalert HD gåsa,men det virker som default lyd kommer sammen med HD gåsa's lyd.Skal den være slik eller må jeg gi mappa til originallyder ett annet navn for å utelukke den.Noen som vet dette? Dette ble fort å gæli allt i dag da jeg bestemte meg for å være med først i ettermiddag på min første MP tur så ynnskyld alle spørsmål da jeg ikke har hatt tid til å sette meg så inn i dette med MP turene deres, Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.