O.C.LINDGREN Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Hva menere dere er det beste av joystick / flightstick og pedaler, som kan gjøre fs2002 mer virkelig eller mer morsomt å fly? Hva mener dere jeg burde kjøpe... Siter
Asbjorn Furu Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Hei. Har selv en CH flightstick USB.Er godt fornøyd med den.Kjøper du pedaler av samme merke (CH)blir nok flyopplevelsen enda bedre vil jeg tro.På pedalene kan du visst også få både rudder og bremsefunksjonen. Andre her har kanskje andre forslag. Ha en god dag. Asbjørn AFIS`n Siter
O.C.LINDGREN Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Skrevet 20. oktober 2002 Det er nok et bra valg det, ja... Hva med force feedback, da blir det vel enda bedre... Har CH flightstick USB, force feedback? Andre som har noe å anbefalle? Siter
Gjest Skrevet 20. oktober 2002 Skrevet 20. oktober 2002 Hotas Cougar. Det er alt jeg har å si ... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.