Pasi Jorgensen Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Har ikke sett noe skjema for idag, så da, med forbehold om server, så foreslår en runde eller to på Kai-Tak med litt heavy metal da jeg ikke kunne være med forrige gang ([size:8pt]ble bare blues på meg [/size]:cool: ) ....også er jeg så trøtt at jeg vet ikke om jeg klarer å fullføre en 'langtur' så da hadde det vært litt mer praktisk med 100% morro & action så lenge man hadde orket :grin: ....hvis det er noen som tør da? Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Hallo Pasi. Hvis det er mulig å fly der uten tillegs scenery er jeg selvfølgelig med, forutsatt at ikke noen andre stiller med ei godt planlagt rute? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Skrevet 10. november 2010 Ja det skulle jeg tro, selv om flyplassen er nedlagt i fsx så er jo rullebanene der ihvertfall. Ellers så vet jeg faktisk ikke noe mer, har faktsik aldri sett default Kai Tak he he he Men det var jo bare ett forslag siden ingen hadde postet noe enda! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Heisan Pasi Det er jo ikke lenge siden vi var i Kai Tak og farta opp og ned. Derfor frister det ikke meg med noen treningsrunder på Kai Tak idag, men vil heller ta den igjen senere. Jeg foreslår herved at vi kan kjøre to opplegg idag, en for de som er i form og har lyst på action og morro på Kai Tak - VHHXog så samtidig kjører vi en ordinær tur med oppmøte i Venezia - LIPZ så flyr vi ut derfra Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Skrevet 10. november 2010 Ingen problem, om intet annet fikk jeg sparket dere igang ihvertfall lol, og nå har dere det travelt, for flyene går om ett kvarter :grin: God tur Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. november 2010 Premium Medlem Skrevet 11. november 2010 Dæsken, tøffe bilder Pasi ( så ikke disse i går ). Beklager at det ikke ble tenning på Kai Tak, men jeg tror man bør ha dette sceneryet for å få fullt utbytte av slik action. Ser ikke bort fra at jeg kommer til å skaffe meg dette, men først må jeg drille meg på heavy-flights under snillere forhold enn på Kai-Tak :whistle: . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.