Helge Dypdalen Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Hei! Jeg har forsøkt å få / finne svar på mitt spørsmål via FAQ, moderator osv, forsøker nå her! Ved førstegangsregistrering for bruk av forumet FlightSim.no fikk jeg ikke registrert meg med min faste private email adresse gjennom mange år som er .....@gmail.com Jeg måtte bruke jobben sin email adresse post@....no siden jeg ikke har annen email adresse. Er det mulig å få byttet email adresse til min private email som er gmail? Er alle online email adresser sperret på forumet, tenker da på gmail, yahoo, hotmail, aim, aol osv? Finner ingen info om dette på forumet, hvis det finnes takker jeg for link! Siter
Håkon Fossen Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Jeg tror du er nødt til å bruke skole/jobb mailen, fordi det er mange som misbruker forumet. Ved å registrere med en jobb/skolemail vil det bli mye lettere å finne ut hvem personen er Velkommen til forumet! Siter
Kai Dreyer Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 "Mine ting- profil" og øverst der kan du endre adressen din. Siter
Morten Ruud Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Du kan fortsatt ikke endre mailen tilbake til Gmail selv om du først registrerte deg med en"arbeids/skole"-mail. Siter
Helge Dypdalen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Skrevet 10. november 2010 Takk! Jeg har forsøkt det meste eller alt dette før jeg postet innlegget her, har også forsøkt PM og email til moderator uten svar! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Jeg har endret mailen min til Gmail... Har hatt Gmail-adressen der nokså lenge. Siter
Helge Dypdalen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Skrevet 10. november 2010 Hvordan fikk du det til, overstyrte moderator systemet? Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Nei, så mye programmering har jeg ikke lært ennå, hehe. Jeg klikket bare på 'Mine ting -> Profil' (der oppe med forumoversikt, søk, FAQ osv.), og der skrev jo inn Gmail-adressen min i feltet for mailadresse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.