Jimmy Ekdahl Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Är det någon som har erfarenhet av något av de program som finns på : http://www.airnavsystems.com tex. AirNav Live Flight Tracking Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Driver endel med ACARS tracking på hobbybasis ja Legger ved ett bilde som jeg tok etter at jeg hadde dekoda en hel del over natten - klikk her Morro Siter
Jimmy Ekdahl Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Skrevet 19. oktober 2002 För en som är ny på detta, vad föreslår du, har nån erfarenhet av de andra programmen? Vad tror du om: AirNav Live Flight Tracking ? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 19. oktober 2002 Skrevet 19. oktober 2002 Selv bruker jeg: 2 stk scanner (Uniden 220XLT / Uniden 3000XLT) Airnav ACARS Decoder Airnav Suite 4.0 PosFix 2.3.1. Det er ikke nødvendig å tracke ACARS for å få få flyplott opp på "radaren" i Airnav Suite - man kan også tracke fly via internett, men tror dette først og fremst fungerer i US Airspace. Edit: Sjekk ut www.acars.dk <-- Meget bra side! [ 19.10.2002, 20:36: Endret av: Thomas Lorentzen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.