Kenneth Rønning Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Noen som aner hvordan jeg kan få spotify til å gå til neste sang? Hvis dere skjønner hva jeg mener? Altså: Om man spiller av en liste eller album går det automatisk til neste sang, men om man søker på noe f.eks. DDE så spiller den av den første sangen men ikke den neste. Om du da igjen vil spille av den neste, må du starte den neste sangen med å gå inn på spotify. Slik var det ikke før, og jeg lurer på om dette er et problem eller om det er slik til alle? Og eventuelt, hvorfor i all verden har spotify ordnet en slik fullstendig idiotisk og lite gjennomtenkt løsning? Takk for svar eller løsning. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Joda, men da blir det meget mange spillelister etterhvert da . Mulig jeg er litt kresen av meg da, men dette er da meget arbeidsomt og lite praktisk. Siter
Kai Dreyer Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hadde samme problemet, men det bare forsvant plutselig. Har dog premium, men mulig det kan være for å irritere folk til å kjøpe det. Siter
A L Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Ville da tro at det er like tungt og søke opp hver eneste sang... Siter
Morten Ruud Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Han skal vel spille av sangene til et helt band (DDE) etter hverandre. Altså ikke søke opp enkeltsanger. Søkte selv på DDE nå, og det samme skjer meg. Har gratisversjonen Siter
Magnus F. Meese Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Hm, har akkurat oppgradert til Premium (anbefales), og den bytter fint over uten trøbbel. Men jeg har ikke opplevd problemet før jeg oppgraderte heller. Søkte litt, og det virker som at det er en update av spotify som har skylda: http://en.onsoftware.com/why-spotify-wont-auto-play-next-song-in-search-results/ Vet ikke om det er konto- eller programbetinget, dog. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Ja, da forstår jeg at dette altså er en del av siste update fra Spotify fordi de mener at folk bare søker for spesifikke sanger? Og nå sitter det folk rundt omkring med forskellig mening, men hva da med å tilby en innstilling i Spotify der en selv får velge? Siter
KJ Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg har den gamle free ver. Hos meg bytter den til neste uansett hvilken liste jeg er i. Sitter jeg ved pc'n og lytter bytter jeg selv til neste sang rett før, slipper reklamen. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Skjønte ikke helt hva du mente da, men har du prøvd å markere sangene og sette dem i queue da? du får opp det valget når du høyreklikker :-) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Når du bare søker opp, så setter du den ene aktuelle sangen i kø, og ikke alle. Går du derimot inn på artisten, og trykker på sangen. Så spiller den av alle etter tur. Siter
Marius91 Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jeg har ikke premium, og her spiller de videre som bare det! Merkelig Siter
Morten Ruud Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Du har kanskje gammel versjon, slik Magnus forklarer/linker til på forrige side? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.