Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner hvordan jeg kan få spotify til å gå til neste sang? Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Altså:

Om man spiller av en liste eller album går det automatisk til neste sang, men om man søker på noe f.eks. DDE så spiller den av den første sangen men ikke den neste. Om du da igjen vil spille av den neste, må du starte den neste sangen med å gå inn på spotify.

Slik var det ikke før, og jeg lurer på om dette er et problem eller om det er slik til alle? Og eventuelt, hvorfor i all verden har spotify ordnet en slik fullstendig idiotisk og lite gjennomtenkt løsning?

Takk for svar eller løsning.

Skrevet

Ja, da forstår jeg at dette altså er en del av siste update fra Spotify fordi de mener at folk bare søker for spesifikke sanger?

Og nå sitter det folk rundt omkring med forskellig mening, men hva da med å tilby en innstilling i Spotify der en selv får velge?

Skrevet

Jeg har den gamle free ver. Hos meg bytter den til neste uansett hvilken liste jeg er i. Sitter jeg ved pc'n og lytter bytter jeg selv til neste sang rett før, slipper reklamen. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...