Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet
OT: hvordan siterer mann? får det ikke til

Du kopierer det du skal sitere, og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = ''

Skrevet

Du kopierer det du skal sitere, og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = ''

Her er eks.

OT: hvordan siterer mann? får det ikke til
Du kopierer det du skal sitere' date=' og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = ''
ahh ! tusen takk Erik !

"Overvåkningskameraet fanget opp hvordan et fly gikk inn for nødlanding da hjulene ikke ville løse seg ut"

Bra landing!!!

Skrevet

Flarofobi er nok ei oppskrift på nasehjulslanding :grin:

Slett ingen dårleg landing dei føretok seg her nei. Godt jobba av pilotane ombord. :) Men VG må lere seg forskjell på nasen og buken :grin:

Skrevet

Hehe! "Flarofobi" Herved et nytt begrep jeg snekret i farten. Som Torstein sier en oppskrift på nesehjulslanding. Har brent seg inn i hodet mitt lyden av halen som slo nedi en gang jeg satt på, og dermed er jeg livredd for å gjøre det samme og vegrer for å flare som jeg bør under landing. Dette gjelder kun på Cessna. På Piper går det helt greit.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...