Marius Arnesen Høiseth Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EmpX4jCpbDI&feature=player_embedded Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Hvis vi snakker om stil, så kan sikkert jeg gjøre det samme bak rattet på 52 tonn med deg foran på en moped som plutselig må stoppe? ...Men slapp av! Så idiotisk er jeg dessverre ikke i trafikken at jeg leker med mitt og andres liv Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Har faktisk skjedd før, men da satt jeg bakpå en lett motorsykkel og lastebilen kom bakfra på den nye Svinesundbrua. Fikk brudd i ryggen. Siter
per berge Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Rart med det men grunnlaget legges gjerne under opplæringa,,,det vil si det lille som er av den slags da Driving tests in India - the easiest test in the world! - Motorworld :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Vet ikke hva som er verst: fyren på motorsykkelen som faktisk ser ut til å ha grei kontroll, eller den sølvgrå bilen i starten som sniker seg inn mellom bilen som filmer og sykkelen.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.