Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Jeg fikk blod på tann da jeg fikk høre at de har en flysim på museet sitt! Men etter litt tenking så lurte jeg på om det kun er en vanlig sim som jeg har her hjemme! Kun pcn og en joystick! Noen som kan bekrefte at dette er en ordetlig sim, altså cockpit? Evt. har noen bilder? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. november 2010 Forfatter Skrevet 4. november 2010 Regner med at det er default B737 også? Ikke PMDG? Siter
Even Rognlien Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Eheh, den ja... Joda, det er en laggete PC med FSX, en TV og en CH yoke. Bare å spørre de som jobber der, så kommer det 4-5 60-70-åringer og setter det i gang... De får etterhvert valgt default Cessna på Gardermoen for deg, men det er bare å bytte selv ...kort og godt fortalt.. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Forstår nå at SAS museum er en del av Core prosjektet. Spare der man kan spare Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.