Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Skulle ikke være noe problem på iPhone. Den har en fullverdig nettleser. Som noen hakker på, vil den ikke støtte Flash. Men det har med batterilevetid og ytelse å gjøre. Lurer på hvor lenge en Android (eller N8 om den støtter det) holder ut med Flash oppe og gå før den må lades opp.

Skrevet

Kjør YouTube på en laptop.. Hør hvor mye viftene i maskinen begynner å bråke, og se prosessoraktiviteten går i været, og maskina overopphetes. Dårlig kode fra Adobe gjør at prosessoren kokes. Dette er intet unntak, og et større problem under Mac OS, fordi Adobe lager en dårligere versjon for Mac.

Dette er vel noe av grunnen til at Flash aldri kommer til å komme for iPhone/iPad før det skjer et generasjonsskifte i teknologien.

Hvordan det er på Android vet jeg ikke.

Skrevet
Så du sier at pinkode problemet og nærsensoren er småbagateller?

Ja. Hurra de har tilgang til min telefonbok, og kan ringe folk. Mister jeg telefonen får jeg simkortet sperra uansett, og telefonboken er det ikke så farlig om noen får tak i. ITILLEGG så kan jeg remote wipe alt som er på telefonen og har det klar hvis jeg skulle miste den.

Men, er det ingenting du savner?

Nei.

Har hatt iPhone fra dag 1 (JA jeg sto i kø), og har faktisk ikke savnet noe på den enda. Eller, kunne tenke meg å ha litt mer kontroll over hjemskjermen, men det er en mindre ting og bryr meg fint lite.

Skrevet

Hehehe, Knut, även om jag är en Nokia älskare så är det där faktiskt RIKTIGT komiskt! Hade en 5800 XpressMusic som jag nu efter random reboots, rosa linjer, reset av sig själv m.m ska byta ut mot något annat.

Nokia har haft det där random reboot problemet på sina senaste 10 modeller, förstår inte vad som kan vara fel och vad som kan vara så problematiskt att fixa?

Skrevet

Jeg har N8 og har (bank i bordet!) ikke noen feil..

Men;

Skår i gleden

Flere har kalt den verdens beste kameratelefon, og modellen er nok det nærmeste Nokia kommer til å konkurrere mot Samsung Galaxy S, HTC Desire og Apples iPhone (som vi har mottatt så mange klager på at vi skriver for mye om at vi ikke gidder å lenke en gang).

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg har Iphone, og er særdeles missfornøyd, den ringer i ett sett.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...