Christian Paulsen Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Haha, herlig Egil. Og da har i alle fall jeg ombestemt meg; jeg vil ha iPhone! :grin: Nokia N8 høres forøvrig ut som et typisk eksempel på telefon som slippes for tidlig. Som de fleste telefoner i dag... Siter
andreas nærbø Skrevet 8. november 2010 Forfatter Skrevet 8. november 2010 Har bare ett spørsmål. Sipller Airline Manager på facebook kan jeg starte flighter og kikke inne på Airlien manager på facebook via Iphone og Nokia N8 ? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Skulle ikke være noe problem på iPhone. Den har en fullverdig nettleser. Som noen hakker på, vil den ikke støtte Flash. Men det har med batterilevetid og ytelse å gjøre. Lurer på hvor lenge en Android (eller N8 om den støtter det) holder ut med Flash oppe og gå før den må lades opp. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Flash kjøres fint på min HTC uten at den dreper batteritiden. Skjønner ikke hvorfor du klager over det uten og sjekke facts Siter
Kenneth Rønning Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Nå får du gi deg, han klagde da overhodet ikke? Han kom heller ikke med noen påstander....han sa bare at han lurte hvor lenge Android holdt ut.... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Kjør YouTube på en laptop.. Hør hvor mye viftene i maskinen begynner å bråke, og se prosessoraktiviteten går i været, og maskina overopphetes. Dårlig kode fra Adobe gjør at prosessoren kokes. Dette er intet unntak, og et større problem under Mac OS, fordi Adobe lager en dårligere versjon for Mac. Dette er vel noe av grunnen til at Flash aldri kommer til å komme for iPhone/iPad før det skjer et generasjonsskifte i teknologien. Hvordan det er på Android vet jeg ikke. Siter
Sivert Indergaard Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Har bare ett spørsmål. Sipller Airline Manager på facebook kan jeg starte flighter og kikke inne på Airlien manager på facebook via Iphone og Nokia N8 ? Hehe, Jeg gjør det ihvertfall. Starter flightene på skolen med iPhonen Siter
andreas nærbø Skrevet 16. november 2010 Forfatter Skrevet 16. november 2010 Har heller bestemt meg for at det blir iPhone Siter
Even Moe Egenes Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 "For de coole kidså har det" Siter
andreas nærbø Skrevet 18. november 2010 Forfatter Skrevet 18. november 2010 Så at det er mye kule apps og man har jo flygradar Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Så du sier at pinkode problemet og nærsensoren er småbagateller? Ja. Hurra de har tilgang til min telefonbok, og kan ringe folk. Mister jeg telefonen får jeg simkortet sperra uansett, og telefonboken er det ikke så farlig om noen får tak i. ITILLEGG så kan jeg remote wipe alt som er på telefonen og har det klar hvis jeg skulle miste den. Men, er det ingenting du savner? Nei. Har hatt iPhone fra dag 1 (JA jeg sto i kø), og har faktisk ikke savnet noe på den enda. Eller, kunne tenke meg å ha litt mer kontroll over hjemskjermen, men det er en mindre ting og bryr meg fint lite. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Så at det er mye kule apps og man har jo flygradar Hm? Velger du en telefon ut av det? Ok, ditt valg så klart Android telefoner har jo flygeradar Men, grattis Siter
KJ Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 http://www.itavisen.no/856467/nokia-n8-skrur-seg-av-selv Ha ha Siter
Timmy Brandt Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Hehehe, Knut, även om jag är en Nokia älskare så är det där faktiskt RIKTIGT komiskt! Hade en 5800 XpressMusic som jag nu efter random reboots, rosa linjer, reset av sig själv m.m ska byta ut mot något annat. Nokia har haft det där random reboot problemet på sina senaste 10 modeller, förstår inte vad som kan vara fel och vad som kan vara så problematiskt att fixa? Siter
Timmy Brandt Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Äh, orkar inte med Samsung Galaxy S / Android längre så jag bytte den till en Nokia N8 nu och den fungerar HUUUUR bra som helst!!: ) Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har N8 og har (bank i bordet!) ikke noen feil.. Men; Skår i gleden Flere har kalt den verdens beste kameratelefon, og modellen er nok det nærmeste Nokia kommer til å konkurrere mot Samsung Galaxy S, HTC Desire og Apples iPhone (som vi har mottatt så mange klager på at vi skriver for mye om at vi ikke gidder å lenke en gang). Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. desember 2010 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har Iphone, og er særdeles missfornøyd, den ringer i ett sett. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Geir, Apple har kommet med en løsning på problemet. Du må ta ut sim-kortet og knuse det. :grin: På iPhone 5 dropper Apple simkortet. Ingen bruker jo iPhone til å ringe eller sende sms med uansett.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Kreativiteten blandt Apple-hatere florerer.. :whistle: Og kan på ingen måte måle seg med Apples designere. :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg bare misliker iPhone. Av en grunn. Den er en må ha ting. Folk kjøper den for at det er den nye iPhonen, selv om 3GSen deres funker fjell.... Siter
Timmy Brandt Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Ola Haldor: Ingen fara jag är ingen hatare. Har faktiskt en Iphone 4 här på bordet bredvid mig också som jag använder och den fungerar fint den också. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.