Andreas Stangenes Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Hei folkens! Da har Henriksen og jeg bestemt oss for å ta en spontantrening i kveld på Kjevik Approach! Alle er hjertelig velkomne i stort og smått, domestic og international! Kakao er selvfølgelig tilgjengelig i stort volum, og jeg mener jeg kan tilby god og kompetent service! Været utenfor ser veldig bra ut nå, muligheter for noe icing vil jeg tro, men alt i alt meget bra for denne årstiden. Velkommen! Siter
Andreas Stangenes Skrevet 4. november 2010 Forfatter Skrevet 4. november 2010 en liten frimodig bump Dette er om en halv time. Prøv å planlegge ankomst slik at dere kommer inn i TMA etter kl 20 da gutter Siter
Andreas Stangenes Skrevet 4. november 2010 Forfatter Skrevet 4. november 2010 Nå må jo ikke alle komme på en gang... Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Vi kommer og går når vi kan. Kunne ikke gjøre annet enn å backtracke, da jeg hadde fullt fly, men det gikk etter sigende bra allikevel. Kom meg til ENBR til slutt. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. november 2010 Forfatter Skrevet 5. november 2010 Takk for at du kom Eirik! Og beklager at du måtte vente så lenge på takeoff! Skal nå gå smidigere neste gang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.