Pasi Jorgensen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Kommer med ett forslag til kveldens rute, hvis det blir noe av? Det er jo heavy-kveld og ingen har foreslått noe ennå, så da drister jeg meg utpå med denne kulinariske ruten :grin: Wien - Saltzburg - Munich - Innsbruck - Geneve Da blir det relativt korte hopp i ett fantastisk alpelandskap, og er man ikke kjørt etter det, så går vel siste leg 'hjem' til ENGM. Er det 'godt' vær i tillegg,kan det jo fort bli litt mer interessant :grin: Siter
Fred Solli Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Kjempetur Pasi. Jeg er med. LOWW - LOWS - EDDM - LOWI - LSGG. Mye flotte payware scenerier her. LOWW Vienna - FlyTampa Link el. Aerosoft Link LOWS Salzburg - RGFlight Link EDDM Munich - Aerosoft Link LOWI Innsbruck - Aerosoft Link LSGG Geneve FSDreamteam Link Siter
Øystein Hansen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Pasi, du skal få viljen din i kveld! :grin: Serveren med værtema er satt - generelt mye "go'vær"! Sjekk av viskerblader, anti-ice system og setebeltene anbefales før take-off! ... og ikke glem å ta med noe beroligende på turen! Vind er generelt fra ca 120 grader, hvilket betyr at vi må lande på RW08 i Innsbrück, så får vi se om Jan Arild fortsatt klarer å forbedre statistikken sin der nede :whistle: Server oppe nå - samme med Teamspeak. IP adresse: 84.202.65.109 (passord som før) ------- Øystein Siter
Joakim Hagen Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Haha Øystein. Er J-A så dårlig på LOWI altså? Husker du vår lille tur til LOWI? Noen for i fjellet. Vingen min var kanskje 1 meter over bakken under turn. Og noen kom rett bak meg fordi jeg sneik en liten grand.. Uff.. Hater at jeg ikke har godt nett så jeg kunne hatt med stasjonæren til hybelen altså.... Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 3. november 2010 Skrevet 3. november 2010 Hehe Øystein. Her skal Innsbruck sjekkes ut ja... tilogmed i go'vær ... så får vi se hvordan det går Ettersom leg's blir korte regner jeg med at det blir MD80 ikveld Sist gikk det jo bra, men det var jo i "dårlig" vær Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Kjempeflott, tror nok dette kan bli en bra tur, utrolig flott område med mange spennende approacher, for å ikke snakke om utsikten på nesten samtlige leg's.....eh, det blir vel opp til meterologen om utsikten blir bra :grin: Vet ikke om noen av dere allerede er i gang med å plotte ruten og/eller rekkefølgen på destinasjonene? Hadde vært fint hvis det ble gjort offentlig rundt disse tider så man rekker å forberede seg, så man kan prate skjit istedetfor å sitte stille i dyp konsentrasjon mens man febrilsk blar og leter etter info under turen he he he Alternativt kan jeg trikse opp flightplans via routefinder'en! Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Ja her tikket det inn flighplans på bakrommet, så da legger jeg den bare ut her: LOWW - LOWS: SITNI L856 SBG LOWS - EDDM: NAPSA EDDM - LOWI: TURBU Y107 RTT LOWI - LSGG: ADILO Y703 MOGTI P66 KPT L856 TRA Z69 OLBEN N869 BENOT LSGG - ENGM: MOLUS UN871 KUDES UN851 KEMAD UL190 HAM UM852 EKERN UP615 TOR Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Skrevet 3. november 2010 Også som alltid, gamle og nye superpiloter er velkommen til å være med. Har du ikke passord? Logg på TS og si ifra, hele tanken bak passord er kun for å forhindre at andre ukjente tullinger rundt i verden logger seg på og driver kamikaze flyvning og ødelegger for alle, foruten dette, så det er ikke noen krav i det hele tatt mtp flyferdigheter eller kunnskap om luftfart...er jo bare oss fra forumet her he he, en glad gjeng amatører fra alle samfunnslag og verdensdeler med vidt forskjellige erfaringer men med den felles interessen at vi er glad i å fly! Så vær ikke redd for å prøve dette, personlig har det gitt meg en helt annen opplevelse av FS, og disse søndagsturene er man jo blitt helt avhengig av he he, utrolig morsomt og lærerikt på alle måter Og igjen, alle er velkommen til å være med.....med mindre du er en av disse kamikaze flygerene :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.