Ola Haldor Voll Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Så-så. Ta det ut på slagmarken! :cool: Men siden jeg og Aleksander er enige på noen punkter, antar dere at vi også snakker sammen daglig? Aleksander kan jo ha et langt innlegg om hvorfor han liker BMW bedre enn Toyota. Så kan jeg komme med en kommentar alá "jeg liker ikke Toyota etter at.." Det er jo ingen direkte link utover det at vi er enige om det generelle. Kom med mer mat, utfyll og konkretiser - ellers greier jeg ikke se noe poeng i et forum dersom alle skal være så korte. Siter
KJ Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Å kjære vene....hva har jeg gjort. Nei nå ber jeg veldig om unnskyldning for at jeg ikke forstod at dere ikke var veldig kjent med hardcore moden i MoH. Huf å huf... Men det jeg mente var at skadevirkningen levert av alle våpen i hardcore mode er blitt vesentlig lavere etter patch nr.2, noe du også kan lese i patch release notes. Veldig mange innkludert meg selv syntes at hardcore mode ikke var hard nok i utgangspunktet. Så går dem å gjør den ennå svakere...godag mann økseskaft. Jeg liker å spille med Rifleman class, men nå er det jo som regular mode uten crosshair og map/radar. Det var jo litt kjiipt da, eller hur? Siter
KJ Skrevet 5. november 2010 Skrevet 5. november 2010 Det blir litt som å ha sex i fylla, du har lyst men det går liksom ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.