Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Hei, Detter er mine første bilde her.. Legger ut noen bilder fra litt forskjellige tider. Jeg vet, har ikke verdens beste fs Her leker jeg meg med Twin Otter på Lukla. Her tester jeg ut Ifly 737NG Bilde fra passasjersetet :grin: Det var det Erik Siter
J S Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 ja AEROSOFT LUKLA X er en fin flyplass men handler hele tiden i grøfta :L Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 NiceNice Erik!! OT: Hva er egentli AA? Liksom "skur på AA" osv. ? Siter
andreas nærbø Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Du må ha noe som heter skills Jonas for og lande på lukla Sivert : Det myker ut klantene sånn det ikke blir hakkete Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Takk! ja AEROSOFT LUKLA X er en fin flyplass men handler hele tiden i grøfta :L Det er øving som gjelder Hvilket fly bruker du da? Siter
Sivert Indergaard Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Ahh kor "slår" man på det da ? Siter
J S Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 har du hørt om vind andreas? prøv og land i 25 nots med et fly som ikke reagere fort nok Prøv du!! jeg har skils Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.