Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Hva sier folket til en tur med default trike's fra Andøya til Tromsø? Kan bli morsomt det? Spesielt hvis vi kjører med real weather fra i går kveld, med 64 til 109 knop vind :grin: Siter
Fred Solli Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Dette må jo være det flotteste været en kan tenke seg Også i en trike da med Bedre kan det vel ikke bli. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Kan potensielt bli en lang tur eller en kort tur, kommer vel an på vindrettningen Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. november 2010 Premium Medlem Skrevet 2. november 2010 :grin: det høres gøy ut, men det spørs om vi ikke må ha en alternativ flyplass lenger sør-øst, for vi kommer oss neppe framover med trike :grin: . Når skal vi fly ?? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Ja det spørs om vi ikke hadde kommet fortere fram med hurtigruta :grin: Men, vi kune jo testet noe tyngere jern? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. november 2010 Premium Medlem Skrevet 2. november 2010 Jeg er med ( jobber hjemmefra i dag ...... ), enten det blir trike, Cub, Duke eller større . Er det noe server tilgjengelig ? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Jeg kunne ha satt opp en server, men jeg har aldri gjort det før og jeg finner ingen knapper eller innstillinger på routeren....så på det feltet er jeg litt for grønn til å si 'let's go' :grin: Kan forsøke denne: 91.153.7.135 Samme passw som søndagsturene. Har ikke satt opp TS ennå, så dette er bare en test Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Sitter nå på appron Bodø, så får den som vil prøve å logge seg på. Funker det, setter jeg opp TS tvert Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. november 2010 Premium Medlem Skrevet 2. november 2010 Beklager Pasi, jeg måtte på jobb likevel, så jeg rakk ikke å prøve dette. Fikk du til å sette opp server?? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Jada, det gikk helt fint, ihvertfall fra min side :grin: Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Ser jeg muligheten for en MP tur her nå???? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 du kan jo forsøke å logge deg på, serveren står ennå oppe. Har ikke kommet så langt at jeg har fått satt opp TS ennå, skal se på det nå Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Får desverre ikke conection Pasi.. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Prøv nå Hmm, ble litt lur på dette nå, prøv denne ip'n istedet for, TS er på samme IP: 192.168.254.1 Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Nope. Null kontakt på både FSX og TS :cry: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 TS er vel ennå litt ustabil, kan hende fsx også er det. Men prøv den orginale IP adressen igjen. Den skal fungere nå, ellers er det noe feil i routeren hos meg...altså fsx, ikke TS Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Ok. Ser ikke ut som jeg får kontakt med FSX på IP 91.153.7.135 heller. Mumle mumle. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 He he, nei jeg må bare beklage, vet ikke hva som har skjedd. Har restartet og resatt alt, hvis det ikke fungerer nå (fsx) så må jeg pelle opp routeren for å se hva det er som er galt Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Det skal ikke være enkelt med MP innemellom. Det har vi grundig erfaring i.. Gliser.. Rop ut hvis det detter ned en ide i huet mens jeg forsøker og fikse noen andre små data problemer her.. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 He he he, ja, men pågangsmotet er det ingenting å utsette på :grin: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Heisan Pasi Noen få tips i forhold til å sette opp en MP-server. Sjekk at FSX er åpnet i Firewallen, både på host-maskina og evt. i routeren. Sørg for å åpne og "route" portene som FSX bruker fra router til maskina som kjører MP-serveren slik at trafikken finner fram i ditt lokale nettverk. om du gjør et søk på fsx multiplayer ports så får du opp hvilke porter som må åpnes og "routes" til IP-adressa til den maskina som kjører som MP-server Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Takker, har akkurat fått åpnet routeren og åpnet portene. Det hadde jeg ikke gjort i sted, men de er oppe nå, så jeg setter opp serveren en gang til...uten passord, så er det bare å prøve Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Jeg vil jeg vil men får det ikke til.. Ingen kontakt nå heller Pasi.. Damn. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Nei da vet jeg ikke, kanskje jeg kødder og gir dere feil IP addr? Hvordan (dere som vet) finner jeg fsx ip adressen som påloggere skal bruke? Siter
Jarle Pedersen Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 I ventetiden kan dere bruke min, skal bare fyre opp. Kommer info straks. den blir opp til sent i kveld en gang.. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Jo ja, jeg får denne da: 91.153.7.135 , og den interne ip adressen + porter skal være åpne så hvis det ikke funker nå så må vi vel ta Jarles server i bruk Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Jau ser slik ut. Kommer fortsatt ikke inn i det nordnorske flystudioet, kanskje linja blir for lang og bratt?? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Skrevet 2. november 2010 Er vel tele på linja lol Jarle driver på og setter opp en server samt TS, det blir det passord på begge, samme som søndagsturene. IP info kommer om litt Siter
Jarle Pedersen Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Server: 84.202.193.54 Ts: samme ip med port 1416 Samme passord som tidligere MP Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.