Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør egentlig du på cruise?

Noe må man gjøre mens man venter på landingen :D

Jeg leser som regel nyheter, hører på musikk, skype og msn, Team Speak og helt random surfing. Og når det trengs så leser jeg gjennom sjekklisten :)

PS: Grunnen til at jeg ikke poster det i VATSIM-"avsnittet" er fordi mange flyr offline ;)

Skrevet

Drikker kaffe : ) Briefer approacher! Fortsatt til dels store problemer med å lese enkelte STAR kart. Morsomt å følge litt med på NAV plan og høre på real ATC for de områdene man flyr gjennom. Flyr nedover Europa og hører på ATC via de webstramene som finnes.

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Jeg er på msn, facebook, hører musikk, leser nyheter, spiser, ser på tv og mye mer jeg ikke kommer på! :)

Skrevet

Jeg har tre klementiner som jeg pleier å sjonglere med.

Så jeg holder på til jeg enten er klar for descend eller har klart å skrelle de in air. Da spiser jeg de slik at energinivået er tipp-topp for approach og landing.

Skrevet

på VATSIM sitter jeg alltid å følger med. Offline eller unicom områder, blir det å sette igang vaskemaskin, ha på tv, høre musikk, gå igjennom app, og selvfølgelig hente en ny pils når den første er tom :P

Men så tar jeg sjeldent lange flighter, så blir ikke mye tid å slå ihjel...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...