Christian Zhang Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Går det ann å bruke COM2 istedet for COM1 i Squawkbox? Viss ja. Hvordan da? Og et annet spørsmål. Når jeg ser andres fly som er online på vatsim ser de noe fyrktelig dårlig. Er det egne modeller Squawkbox har? Går det ann å endre..? Siter
Ståle Wærness Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Når du ser andres fly ser de noe fryktelig dårlig? Hva er det de ser som er så fryktelig dårlig? Snakk med de andre og spør om problemene dems fortsatt er der når du ikke ser på dem? Siter
Even Rognlien Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Skjønner hva du mener, modellene ser dårlige ut. Du kan på et eller annet klundrete vis konvertere egne AI fly til å vises med Squawkbox, eller du kan bruke FSInn hvor du direkte kan velge hvilket AI fly som skal vises for en person som er online. Du kan nok bruke både COM1 og COM2 samtidig. Sett en frekvens i COM1 i radiopanelet og en i COM2. Da kan du høre på ATC og ATIS samtidig for eks. Siter
Christian Zhang Skrevet 1. november 2010 Forfatter Skrevet 1. november 2010 .... Da jeg var over atlanterhavet da jeg fløy en gang passere plutselig en.... forbi meg. Hva i helsike er det???? Og hvorfor er den der?? Siter
Sivert Indergaard Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Jeg tipper du ser sånne "papirfly" og "vip-fly"? Siter
Even Rognlien Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Det "papirflyet" der får du når SB ikke gjenkjenner flytypen som personen bruker, eller at han ikke har angitt hvilken flytype han bruker. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Jeg la inn noe som heter Scandinavian VIP. Da får du NAX og SAS i "ekte" farger Husker ikke hvor jeg fant den, men søk litt rundt på forumet Søk på Norwegian i Squawkbox tror jeg Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Hvordan installerer man den Scandinavian VIP? Det følger ikke med noe readme fil. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 I en av mappene ligger det en Readme Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.