Mads Hjemmen Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Har lenge vurdert tatovering, og har bestemt meg for plassering(underarm) uten at jeg har bestemt meg helt for motiv. Har du tatovering? Legg gjerne inn et bilde av tatoveringen din og historien bak, om du ønsker:) Siter
Alexander Storvig Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 For all del ikke sett tatoveringen hvor den er lett synlig. Hørt om mange som ikke har fått jobb pga synlig tatovering. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Begrunnelse Tommy? Ja, Alexander, jeg hadde tenkt meg et sted der jeg kan skjule om nødvendig Men etter min mening bør uansett en seriøs arbeidsgiver gå etter personligheten og erfaringen til personen fremfor om h*n har tattoo eller ikke Siter
Mads Hjemmen Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Ja Klepp, den er tidløs! Flere som har noe å by på her!? Trenger litt innspill Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Ingen historie, kun min livsstil Kanskje ikke den lureste jomfru-tattoen det ble 6lange timer den gangen, men jeg ville ikke ha noe ubetydelige tribal/sklipadde eller noe annet meningsløst. Skal jeg ha noe på kroppen for evig får det være noe som betyr mye for meg og som føles naturlig! Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Liten observasjon: jeg lurer litt på hva som får Kanari-fansen til å tro at klubben deres er kongelig. Meg bekjent får ikke private foretak benytte seg av kronen. Forøvrig må vel all bruk av kronen også godkjennes av H.M Kong Harald V, og om han er tilhenger av LSK vet jeg ikke? Siter
Marius Sparby Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Jeg har to foreløpig (kjedelig tribal som dekker høyre overarm, samt en ca. 10cm på øverste del av ryggen). Var jeg deg ville jeg FØRST finne motiv, og SÅ finne plassering. Motivet er alltid viktigere enn plassering. Husk også at du kommer til å bli drittlei av å se den hvis du har den på et synlig sted, samt at det kan bli problemer med å få jobb i visse situasjoner p.g.a. synlig tattis (noen mennesker er faktisk fortsatt så ekstremt tradisjonelle, desverre). Armen min synes bare delvis når jeg går med en vanlig T-skjorte, noe som er greit i finere sammenkomster om sommeren, da jeg gjerne bruker en kortermet hvit skjorte. Selv brukte jeg ca. 3 år på å finne motiv, og ca. ett år til på å tenke på plassering og om jeg også skulle ta piece'n eller ikke. Husk også å undersøke forskjellige studio ang. pris, kvalitet, utseende på lokale, utseende på tatovør og ikke minst ryktet til studioet. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Skrevet 1. november 2010 Hmm.. ja, men jeg har alltid hatt lyst på en på underarmen, så det har jeg bestemt meg for derfor må jeg finne noe kult, men samtidig noe som betyr noe og passer på armen Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Fire striper på hver skulder? :grin: Siter
Øyvind Haldorsen Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Fire striper på hver skulder? HAHAHAHAHA!! Jævlig bra!! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Skrevet 1. november 2010 Haha Vinje, men nei, DET gjør jeg ikke azz Jeg har noen tanker, som innebærer Musikk, men er usikker... Vil jo ikke ta noe jeg kan angre på Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Skrevet 1. november 2010 Er det din? Isåfall, hvorfor valgte du den? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Har ingen enda, får aldri bestemt meg. Blir vel noe musikk- og luftfartinspirert etterhvert. Eventuelt noe veldig nerdete Synes forresten denne er tøff: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Selv om jeg ikke har tatovering selv, så har jeg et synspunkt på dem som jeg synes enhver som vil tatovere seg bør tenke litt på. Som du selv sier, Mads, så vil du jo helst ikke ha en tatovering som du kommer til å angre på senere. Derfor så mener jeg at du bør velge et motiv som betyr noe for deg. Alle kan ha en tatovering med flammer eller en Ferrari som hovedmotiv. En tatovering blir mye mer personlig (og den skal jo tross alt sitte på kroppen din en stund) hvis du velger motiv ut fra f. eks. interesser, noe du brenner for i livet, et spesielt minne du har, noe spesielt du vil oppnå i livet osv. osv. Miami og LA Ink på Discovery channel (sendes også på Viasat4) er en kjempeserie for å få inspirasjon til slikt. Forøvrig så kan det nok være lurt å velge en litt diskret plassering av tatoveringen, som andre har nevnt... Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Har alltid sagt at hvis jeg får tattis. Så blir det klokka 4 om morgenen. I rævfylla. Tattisen blir helt sikkert ett portrett av meg selv på ryggen, eller ett mindre på høyre rumpe-balle. Jeg må slutte å drikke. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Kongen er LSK fans, det er garrantert. Hva ellers? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Da kan du nok garantere meg en kilde på den garantien da? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 Nei det er bare logisk og tenke slik for meg, om du absolutt skal og må være fotball fan, så er det jo et lag som gjelder har jeg hørt fra min gode venn Tom Lund. Ps. jeg er overhode ikke fotbalintresert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.