Ivar Skaugstad Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Som kjent har vi nå gått over til vintertid. Etter en rask titt på Facebook ser jeg at det er en del som har noen artige erfaringer i den forbindelse, hva er din historie? :grin: Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Nei,historie...Stiller klokka mot nærmeste sommer, stiller inn klokkene om (lørdags)kvelden: bil,mobiltelefon,armbåndsur,veggur,video,tidsur for motorvarmer.TV,PC og radio ordner dette selv.Så når vil legger oss er vi i rute. Selve historien: Det var mandag etter overgang til vintertid,rundt år 2000.Vi hadde crewchange på Sleipner Vest,og tok av derfra ca. kl.18:00,Turen inn tar normalt rundt en time,var en Super Puma fra Norsk Helikopter. Etter avgang fikk vi den vanlige informasjonen fra cockpit:"..blablabla....beregner å ankomme Sola kl.20:00" Hva!To timer!tenkte jeg.Er det mulig?Jeg gikk fram til pilotene,de pekte på headsettet,som jeg tok på meg: "Sa du 20:00?"De var veldig opptatte med å stille inn instrumentene sine sånn rett etter avgang,så det gikk noen sekunder,så ga den ene meg tommelen opp,og de korrigerte opplysningen om ankomsttid til 19:00,og jeg var glad jeg slapp å sitte ombord i to timer,og kunne rekke det flyet jeg hadde planlagt opp til Trondheim. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Trenger jeg nevne noe annet enn jobb på søndag? :whistle: (var dog ikke meg, men kollegaer) Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Tja, jeg kjøpte først en Casio Forester, som jeg brukte under førstegangstjenesten. Veldig greit med baklys i skiven. Så kjøpte jeg en Eurofighter Chronograph. Den var kul en liten periode, helt til jeg fant en Swatch "Get Fly". Husker noen kommenterte på at den var så stor, at jeg kunne slå ihjel en liten hund med den Så kjøpte jeg en Seiko "Flightmaster", som jeg brukte en stund. Snart var ikke den god nok heller, og jeg fikk et særdeles godt tilbud på en godt og vel ubrukt Tudor Prince Date Chronograph 79280P. Og derfra har det gått slag i slag. Det er min klokkehistorie :-p Siter
Martin Schjetne Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Forsov meg idag pga alarmen i iphone vekket meg en time sent til tross for at den var stilt riktig :crazy: .. Var visst et problem med software Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Det er et problem med IOs 4.0! De med den gamle versjonen forsov seg ikke Glad jeg ikke har iphone for å si det sånn Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 Skulle hente dama på byen klokka 02:00, men når klokka var 03:00 var jo klokka 02:00? Ble litt forvirra, men fant det ut etterhvert, hehe. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. november 2010 Skrevet 1. november 2010 I vår var det forresten annonsert happy hour fra to til tre Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.