Sondre_Mælumshagen Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 JA med ny hardware satt jeg igang med installasjon av FSX og FS9. Fs9 fungerer som en drøm med stabilt 50 fps, FSX derimot en ca 15-20 med Wilco på Værnes X Deler noen bilder med dere fra ctp her, har hatt en riktig fin kveld med MYE atc, spesielt på Gardermoen. Her er noen bilder fra final på SVG Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Fine Bilder :cool: Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 30. oktober 2010 Skrevet 30. oktober 2010 Disse bildene gjorde at jeg virkelig fikk lyst til å fly! Siter
Christian Paulsen Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med vel overstått oppgradering, og (forhåpentligvis) slutt på søvnløse netter! :grin: FSX er et tungt beist samme hva man gjør, men noe trøst finnes; 1. Du bygget maskin som kan overklokkes, og med FSX kan man forvente noe rundt samme prosentvise økning av FPS som man øker CPU-frekvens (så lenge skjermkort tillater). Dvs 40% overklokk= 40% høyere FPS. 2. I FSX kan det være vel verdt å slå av FPS-teller og konsentrere seg om å fly istedet. Sammenliknet med FS9 er opplevelsen av flyt større i FSX ved 20FPS, enn 20 FPS i FS9. Glem FPS et øyeblikk, og "mål" heller opplevelsen. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Takker for det Christian Ja for all del, jeg er stor fornøyd med 20 fps, men sannheten er at fpsen får jeg på 20, kun på default flyplassene Tar jeg og lufter wilcoen på Værnes synker den ned til 13. Hadde vært greit og sett økningen i fps ved å overklokke til 3.5, men det har jeg ikke fått til enda. Siter
Christian Paulsen Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Ja det er for dårlig. Da må man enten endre innstillinger, eller få opp ytelsen. Jeg mistenker at prosessor ikke er eneste flaskehals hos deg, men tar noen tips for det i dertil egnet tråd. Bildene er det jo ikke noe galt med! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.