Andreas Eriksen Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Er det noen her som jobber på flyplassen/flystasjonen i Bodø som kan skaffe meg og en venn jobb til OD? [ 15.10.2002, 09:37: Endret av: Andreas Eriksen ] Siter
Alf Trygve Åsen Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 Hadde noe som het elevens valg alle tre årene på ungdomsskolen. Dette lille prosjektet gikk ut på å gjøre hva man ville, men først planlegge det og så skrive raport etterpå. Det andre året valgte jeg Flyplassen her i Bodø. Ganske morsomt for en som har lite kontakter innenfor luftfart og aldri har vært nærmere en f-16 en når de brøler over taket. Har også en liten drøm om å bli ATC når jeg blir stor, så det var også en smule lærerikt. Ringte bare selv, og det var ikke noe problem. Fikk snakke med en kivinne som hadde med akkurat sånne som meg å gjøre og vi gjorde en avtal etter kun en telefonsamtale, så bare ring, men dog har jeg prøvd å få jobb til OD der hvert år og jeg har vært ganske tidlig ute og alikevel har det vært opptatt. Siter
Andreas Eriksen Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Skrevet 15. oktober 2002 Var nu å spurte på flyplassen i dag, får kanskje jobbe på 331skv Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 15. oktober 2002 Skrevet 15. oktober 2002 quote: Opprinnelig postet av Andreas Eriksen: Er det noen her som jobber på flyplassen/flystasjonen i Bodø som kan skaffe meg og en venn jobb til OD? Prøvd å ringe selv? kan hende at det hjelper da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.