Skrevet 28. oktober 2010 14 år Trodde alle her ine hadde zulutid på klokkene sine. Tok jeg feil? Audun
Skrevet 28. oktober 2010 14 år Makan til frekkhet! :grin: Overlegent tidlig ute, hadde ikke engang rukket å forberede høstens innlegg. :grin:
Skrevet 29. oktober 2010 14 år Ja ærlig talt, dette var jo nesten ærekrenkelse for Ivar og meg - dette er har jo nesten tradisjonen tro; vært en av oss som oftest har laget innlegg om dette. Ja ja, sånn går det her i verden - he he.. (men skal snart komme med et annet "varsel"..) :cool:
Skrevet 30. oktober 2010 14 år Zulutid på klokka er ikke en dum ide, ihvertfall ikke når jeg hver 6mnd må til urmakeren for å stille klokka, fatter ikke hvordan jeg selv får gjort det Kanskje jeg skal be de om å legge inn Zulutid på mandag så slapp jeg dette fremover
Skrevet 30. oktober 2010 14 år Forfatter Men da må du huske og plusse på +1 om vinteren og +2 om sommeren
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.