Posted October 27, 201014 yr Her er det om å gjøre å holde tunga rett i munnen. Spesielt at man kan fly i 445mph (700+km/t) uten motor [video:youtube]5hC1k3mj998
October 28, 201014 yr Skjønte ikke no jeg, og så enda mindre av fly. Eneste jeg så var en som enten hadde spasmer eller så dreiv han å slo mygg. :confused:
October 28, 201014 yr Ja, dette skjønte jeg ikke en dritt av. En som står å jokker fram og tilbake med kamera i nesten 4 minutter ga ikke meg den helt store opplevelsen heller..
October 28, 201014 yr My point exactly Halvdan HD aldri så mye så ser du ikke annet enn fin natur. Kjekt det også for all del :grin:
October 28, 201014 yr Author Dynamic Soaring trenger nok en liten forklaring. Det handler rett og slett om å fly et radiostyrt seilfly på delvis i medvind og delvis i le av en skrent. Grunnen til at det er vanskelig å se på film er at et fly som går i hundrevis av km/t og har 1,8m lange, og veldig tynne vinger, er vanskelig å fange i bildet med mindre man kjører ganske vid zoom Når det gjelder naturen så er vel vi nordmenn ganske heldige: [video:youtube]oCya0P-mK18