Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir tur i kveld også, uten at jeg har laget konkrete flightplaner. Kan ikke du laget en rute da Robert og poste den her?

MP og Teamspeak på IP 84.202.65.109. Trenger du passord -> send SMS til 92603723

Vel møtt

-------

Øystein

Skrevet

Da legger jeg bare ut noen flightplans for de som ønsker det:

ENGM SID OSLOB L996 SVD STAR EKCH

EKCH SID KEMAX N851 TRS STAR ESSA

ESSA SID NTL N851 MAR N873 BUKOT UN873 LAKUT STAR EFHK

Da ønsker jeg oss alle en god tur :grin:

Øyh, eh, kan serveren være snill på crash detection? Jeg har ikke pedaler, så det vil se litt profft ut når jeg kommer skjenende bortetter rwy både under landing og T.O hvis forholdene tilsier det :D

Skrevet

Her er noen bilder fra turen, ikke så mange og sikkert ikke så forferdelig interresante heller :grin:

Etter T.O fra EKCH

MP_2710_01.jpg

Under climb, du kan skimte Danmark mellom skyene.

MP_2710_02.jpg

Fra final, ESSA.

MP_2710_03.jpg

Neste stopp var EFHK, ble ingen bilder fra cruise da det stort sett var overskyet hele veien :)

Men, som dere ser på bildet, så er det noe på gang foruten Robert som ligger på final!

MP_2710_04.jpg

Hva var det som var på gang? Jo, det viste altså seg at alle de andre hadde noe feil med sceneriene sitt som resulterte i at alle de andre så meg inn i byggningene :grin: Men jeg er jo alltid fleksibel jeg, så på bildet er jeg på tur til å rygge ut av 'byggningene' (som dere ser, ikke nødvendigvis er sant :D ) mens Fred er på final.

MP_2710_05.jpg

Som alltid, en hyggelig tur med hyggelige folk i ett hyggelig scenario, takk for turen 'guttær' :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...