Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. oktober 2010 Moderatorer Skrevet 27. oktober 2010 Er det noen som har lagd noen planer for kvelden ? Vil ut å prøve min nye pc og se om FPS er så dårlig som Tom sier Siter
Øystein Hansen Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Det blir tur i kveld også, uten at jeg har laget konkrete flightplaner. Kan ikke du laget en rute da Robert og poste den her? MP og Teamspeak på IP 84.202.65.109. Trenger du passord -> send SMS til 92603723 Vel møtt ------- Øystein Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Moderatorer Skrevet 27. oktober 2010 Det skulle jeg gjerne gjort men sitter her og installerer software for harde livet for å bli klar, så vist noen hiver inn noe så hadde det vært ok Siter
Sivert Indergaard Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg får prøve å være med denne gangen, hadde problemer sist... Siter
Christian Zhang Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Afganistan med C-17 eller noe... ut i krigsområdene med store fly? Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Hva med en liten hovedstadstur i norden? Kan starte fra f.eks ENGM -> EKCH -> ESSA -> EFHK, eller omvendt? Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Kunne virkelig tenkt meg å blitt med på en sånn tur Men må først få FSX i orden...! Siter
Fred Solli Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Stemmer for Pasi's opplegg. Fint med en liten rundtur sånn i Norden. Der føler vi oss alle hjemme Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Er med på denne rundturen. Et freeware scenery for Vantaa finner du her: http://www.avsimrus.com/f/fsx-sceneries-83/scenario-efhk-helsinki-vantaa-airport-for-fsx-32355.html Fotoscenery om du ønsker (ukjent kvalitet på dette for meg, tester selv i dette øyeblikk) http://www.avsimrus.com/f/fsx-sceneries-83/fotostsenariy-helsinki-vantaa-30209.html Siter
Andreas Stangenes Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg joiner i kveld! Har vært alt for lenge siden kjenner jeg Hvor og når møter vi? Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Moderatorer Skrevet 27. oktober 2010 Pasi sitt forslag er ok for meg Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 MP og Teamspeak på IP 84.202.65.109. Trenger du passord -> send SMS til 92603723 Vel møtt Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Da legger jeg bare ut noen flightplans for de som ønsker det: ENGM SID OSLOB L996 SVD STAR EKCH EKCH SID KEMAX N851 TRS STAR ESSA ESSA SID NTL N851 MAR N873 BUKOT UN873 LAKUT STAR EFHK Da ønsker jeg oss alle en god tur :grin: Øyh, eh, kan serveren være snill på crash detection? Jeg har ikke pedaler, så det vil se litt profft ut når jeg kommer skjenende bortetter rwy både under landing og T.O hvis forholdene tilsier det Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, da er vi igang med 6-7 fly. Flere er velkommen til å hive seg med, enten starte fra ENGM eller møte oss på EKCH. Flott flyvær og mye morro Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Her er noen bilder fra turen, ikke så mange og sikkert ikke så forferdelig interresante heller :grin: Etter T.O fra EKCH Under climb, du kan skimte Danmark mellom skyene. Fra final, ESSA. Neste stopp var EFHK, ble ingen bilder fra cruise da det stort sett var overskyet hele veien Men, som dere ser på bildet, så er det noe på gang foruten Robert som ligger på final! Hva var det som var på gang? Jo, det viste altså seg at alle de andre hadde noe feil med sceneriene sitt som resulterte i at alle de andre så meg inn i byggningene :grin: Men jeg er jo alltid fleksibel jeg, så på bildet er jeg på tur til å rygge ut av 'byggningene' (som dere ser, ikke nødvendigvis er sant ) mens Fred er på final. Som alltid, en hyggelig tur med hyggelige folk i ett hyggelig scenario, takk for turen 'guttær' :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.