Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Så har det utrolig kjedelige skjedd :mad:

Alle stemmene som har blitt gitt til beste nettside for voksenkorps har blitt slettet hos Norges Musikkorps Forbund. Jeg hadde laget en tråd om dette i Snakcbaren, men for å be om nytt engasjement, lager jeg en ny tråd her.

(Håper at den får lov til å stå i dette forumet, som er åpent for alle som ikke er pålogget)

Dette dreier seg om en kåring av årets nettside for musikkorps (voksen og skolekorps). Nettsiden til korpset som jeg spiller i er i finalen. Det er publikums stemmer som avgjør hvem som vinner. Jeg burde vel også si at jeg har hatt en finger med i spillet på denne nettsiden.

[color:#FF0000]Nå ber jeg altså om stemmehjelp - dette gjelder også dere som allerede har stemt (tusen takk!!!)[/color]

Avstemningen foregår på Norges musikkorps Forbund sine sider, og «stemmelokalet» stenger førstkommende søndag kl 23:59:59

Den som engasjerer flest venner vinner - så enkelt er det!

Slik hjelper du [color:#FF0000]Alvøens Musikkforening[/color] å vinne:

Følg denne linken:

NMF og stem på Alvøens Musikkforening!

Vi ligger bakerst i øyeblikket (etter en solid ledelse hvor alle data ble slettet), men jeg er ved godt mot :grin:

Og så er det også lov å gå inn på www.alvøens.no

Der kan de som har interesse av dette lytte til opptak av korpset, som i år spiller i 1. divisjon :grin:

Nok en gang - takk till alle som har engasjert seg - håper at dere vil gjøre det en gang til!

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Steeeeeeemt! :)

Kan man stemme flere ganger fra samme person?

• Premium Medlem
Skrevet

Takker og bukker!

Jeg tror at samme person kan stemme flere ganger, men ikke fra samme IP adresse. :grin:

(Og dersom ting nå stemmer, så leder vi igjen hårfint....)

Fristen for å stemme er forresten utsatt til neste onsdag kl 23:59:59 (Gadd vite hva som har skjedd hos NMF :confused:)

• Premium Medlem
Skrevet

...Og jeg takker og bukker for det! :grin:

Dessverre, så ser det ut til at vi sakker akterut (skal ikke si hva jeg mener om sammenbruddet på onsdag... :mad:).

Det betyr mer masing fra meg om stemmer :sick:

Rent bortsett fra at jeg mener at vi HAR den beste nettsiden av finalistene, så gjenstår det også å bevise at vi har flest venner :blush: :crazy:

Fortsatt takk til alle som bidrar. Stemmegivning foregår HER!

og det er fortsatt Alvøens Musikkforening som ber om stemmer :grin:

• Premium Medlem
Skrevet

Vel, noen inne i en liten bygd har enten veeeeldig mange venner, eller så har de funnet et hull i stemmesystemet. I øyeblikket så leder disse overlegent.

MEN!!!!...avstemmingen er ikke ferdig før på onsdag kl 23:59:59, så selv om

vi er i ferd med å bli totalt overkjørt, så kan ennå noe skje.

DA VIL JEG TRENGE EN FORMIDABEL INNSATS!!!! :blush: :blush:

Potensialet på forumet her er jo stort??!.... :grin: :crazy:

Det hele dreier seg altså om å stemme på beste nettside for voksen musikkorps. Nettsiden til korpset mitt [color:#FF0000]Alvøens Musikkforening[/color] er en av 3 finalister - og dette løpet vil i sin helhet bli avgjort av publikums stemmer.

Stemmen din kan gis HER!

• Premium Medlem
Skrevet

Tror at det er mye rart i dette her, og jeg er vel i ferd med å gi det opp :mad:

Det hadde selvsagt vært bedre om det var en jury som avgjorde - da hadde kanskje den beste siden hatt en mulighet.

Nå er det jo bare dem som får flest klikk som har en mulighet - og jeg tror dessverre ikke at korpsmusikanter flest engasjerer seg i å stemme.

Da kan dette vel virke helt meningsløst..... :cry:

Uansett -stor takk til alle som har engasjert seg her på forumet.

Jeg vurderer å sende en liten melding til NMF.....

Skrevet

Det ville jeg også gjort, Gunnar. Dette blir for dumt ovenfor dere som virkelig har gjort en innsats og mobilisert for å vinne. Det virker på meg som om de endrer taktikk dag for dag. Det lukter ugler i mosen laaaang vei!

• Premium Medlem
Skrevet

Vel, da er det igjen mulig å stemme. jeg har luftet mine frustrasjoner med NMF, og har en god dialog. Men, denne gangen vil finalen avgjøres med publikums stemmer - (tror ikke at det er noen vei tilbake.... :blush:)

OK! - to the point:

«Stemmelokalet» stenger i kveld kl 23:59:59 og vi (Alvøens Musikkforening) ligger miiiiiilelangt bak den som leder. (Trolig har disse fått langt mer stemmer enn dem som bor i bygden de hører til i - (sa noen noe om hull i systemet??!..... :crazy: :blush:).

Jeg tør i allefall å påstå at disse definitivt ikke har den beste korpsnettsiden. Så (for N'te gang) ber jeg om flere stemmer til Alvøens Musikkforening. [color:#FF0000]Slik gjør dere:[/color]

GÅ INN HER!

Klikk på den øverste linken («Klikk her for å stemme»)

Klikk på Alvøens Musikkforening og gi din stemme. Det er selvfølgelig også lov å gå inn på www.alvøens.no (for dem som er interressert i å se på siden)

Nok en (siste) gang! Tusen takk for alle stemmer som er gitt, og kommer til å bli gitt til AMF :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...