Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 25. oktober 2010 Premium Medlem Skrevet 25. oktober 2010 Så er det på 'an igjen. I delfinalen tidligere i år, hjalp dere virkelig korpset vårt videre til finalen. I denne uken er det altså finale, hvor beste nettside for musikkorps (voksen og skolekorps) skal kåres. Og igjen er det publikum som avgjør dette. Så vi trenger maaaaaange stemmer, for vi ligger under i øyeblikket. Det er 3 finalister, og jeg håper da at Alvøens Musikkforening skal vinne kategorien for voksenkorps. (Jeg skal vel ikke si så mye mer enn at jeg både spiller i korpset, og at jeg har hatt noe med nettsiden å gjøre :grin: ... ) Så, gå inn på NMF og stem på nettsiden til Alvøens Musikkforening - dere gjorde susen sist!!!!! :grin: Siter
Daniel Larsen Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Ser ut til at Alvøens ligger bra an nå Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 26. oktober 2010 Takker og bukker så langt! :grin: Vi er i ledelse etter første døgn. Men, det er lenge igjen til «valglokalet» stenger (og de andre finalistene har begynt å mobilisere....) :sleep: Jeg skal holde dere oppdatert, og kommer sikkert til å mase på flere stemmer utover i uken :blush: Siter
Jarle Pedersen Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Vi kan stemme en gang om dagen, slik som sist? Siter
Steve Strøm Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 har stemt og ser dere leder med 51% av stemmene ) ...det var fra jobben, og stemmer også fra hjemme-pc...så dere får faktisk 2 stemmer fra meg! ..og det uten at jeg egentlig har studer siden så veldig :cool: Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 26. oktober 2010 Takker og bukker til deg også Steve! :grin: Siter
A L Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Som aktiv korpsmusikant støtter jeg selvfølgelig opp! Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har stemt :cool: Lykke til !!! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 26. oktober 2010 Takker til dere også! :grin: Vi er fortsatt i tet, men en av de andre finalistene er i ferd med å hente oss inn igjen :crazy: Vel, det er leeeenge til 31.10 kl 23:59:59, så jeg håper på fortsatt god støtte.... :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Første bud er å vite hvordan man skal stemme. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 27. oktober 2010 Takker nok en gang for all support. :grin: Vår argeste konkurrent har vært i siget siden i går, og har nå passert oss hårfint. [color:#FF0000]Så vi trenger flere venner!!!![/color] :cry: Dette er en uhøytidlig avstemning, uten annen premie enn heder og ære. Avstemningen foregår her! ....og det gjelder altså å gi din stemme til [color:#CC0000]Alvøens Musikkforening[/color] Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Premium Medlem Skrevet 27. oktober 2010 Tusen takk igjen! Det ser ut til at NMF har mistet alle stemmedataene - utrolig leit!!!! :mad: Jeg har laget en ny tråd om dette i det åpne forumet «Kaffekroken», hvor jeg håper at dere vil forsøke å stemme på nytt. Vi hadde en solid ledelse, men ble plassert helt bakerst i denne crash'en. Så nå trenger vi ny drahjelp: Stem her! ...og det er altså forsatt Alvøens Musikkforening som ber om stemmer... :grin: Siter
Audun Fikke Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Ser ut til at de byttet stemme applet, med litt komplikasjoner for dere. Den de bruker nå kan du steme så mange ganger du vil, his du åpner 'in private' browsing for hver stemme du gir(IE8). Så du får klikke frem til seier. Lykke til Audun Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Bare ett lite tips. Annonsering på BFKL-forum kan gi ekstra stemmer. Mange bekker små... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.