Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Så er det på 'an igjen. I delfinalen tidligere i år, hjalp dere virkelig korpset vårt videre til finalen. I denne uken er det altså finale, hvor beste nettside for musikkorps (voksen og skolekorps) skal kåres.

Og igjen er det publikum som avgjør dette. Så vi trenger maaaaaange stemmer, for vi ligger under i øyeblikket. Det er 3 finalister, og jeg håper da at Alvøens Musikkforening skal vinne kategorien for voksenkorps. (Jeg skal vel ikke si så mye mer enn at jeg både spiller i korpset, og at jeg har hatt noe med nettsiden å gjøre :grin: ... )

Så, gå inn på NMF og stem på nettsiden til Alvøens Musikkforening - dere gjorde susen sist!!!!! :grin:

• Premium Medlem
Skrevet

Takker og bukker så langt! :grin:

Vi er i ledelse etter første døgn. Men, det er lenge igjen til «valglokalet» stenger (og de andre finalistene har begynt å mobilisere....) :sleep:

Jeg skal holde dere oppdatert, og kommer sikkert til å mase på flere stemmer utover i uken :blush:

Skrevet

har stemt og ser dere leder med 51% av stemmene :))

...det var fra jobben, og stemmer også fra hjemme-pc...så dere får faktisk 2 stemmer fra meg! :)..og det uten at jeg egentlig har studer siden så veldig :cool:

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Første bud er å vite hvordan man skal stemme.

• Premium Medlem
Skrevet

Takker nok en gang for all support. :grin: Vår argeste konkurrent har vært i siget siden i går, og har nå passert oss hårfint. [color:#FF0000]Så vi trenger flere venner!!!![/color] :cry:

Dette er en uhøytidlig avstemning, uten annen premie enn heder og ære.

Avstemningen foregår her!

....og det gjelder altså å gi din stemme til [color:#CC0000]Alvøens Musikkforening[/color] :D

• Premium Medlem
Skrevet

Tusen takk igjen!

Det ser ut til at NMF har mistet alle stemmedataene - utrolig leit!!!! :mad:

Jeg har laget en ny tråd om dette i det åpne forumet «Kaffekroken», hvor jeg håper at dere vil forsøke å stemme på nytt.

Vi hadde en solid ledelse, men ble plassert helt bakerst i denne crash'en.

Så nå trenger vi ny drahjelp:

Stem her!

...og det er altså forsatt Alvøens Musikkforening som ber om stemmer... :grin:

Skrevet

Ser ut til at de byttet stemme applet, med litt komplikasjoner for dere.

Den de bruker nå kan du steme så mange ganger du vil, his du åpner 'in private' browsing for hver stemme du gir(IE8). Så du får klikke frem til seier.

Lykke til

Audun

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...